آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

درمانگاه فرهنگیان ری به شرایط مطلوب رسیده است

راگا نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: امروزه درمانگاه فرهنگیان ری با توجه به تغییراتی که داشته به شرایط مطلوب رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم زمانی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز اهدای پلاسمای خون مرکز بهداشتی – درمانی فرهنگیان شهرری(شهید ابوذری) ادامه داد: ما در گذشته از پزشکانی غیرحرفه ای دعوت به عمل می آوردیم که بیماران فرهنگی و خانواده هایشان را مداوا کنند اما در سه سال اخیر با توجه به تحریم ها و مشکلات زیادی که دشمنان در مقابل ایران داشتند، موفق شدیم که در صدر قرار بگیریم.

وی بیان کرد: بسیاری از کشورها بیماران خودشان را در ایران تحت مداوا قرار می دهند، علیرغم اینکه ایران در تحریم قرار داشته و امکانات زیادی را نداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به تقسیم درمانگاه ری به سه بخش تأکید کرد: طی دوره ای شرایط  درمانگاه فرهنگیان شرایط مطلوبی نبود و برای فرهنگیان که به درمانگاه می آمدند، هیچ میل و رغبتی را ایجاد نمی کرد، ضمن اینکه بخش های تخصصی بسیار محدود و ضعیف عملکرد می کرد و ابزارها و امکانات بسیار خوب نبود.

وی افزود: با توجه به آمدن دکتر موعظی در این درمانگاه  و نگاه وی و اداره کل تعاون، روز به روز تغییراتی به لحاظ نیروی انسانی، پزشک متخصص تر و ابزار و امکانات در این درمانگاه داشتیم که منجر به پیشرفت این درمانگاه شد.

زمانی تصریح کرد: اگر قرار است در مکانی سرویس دهی کنیم یا باید به طور کامل سرویس دهی نداشته باشیم یا اینکه سرویس دهی در حد مطلوبی باشد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه طی چهار سال اخیر در شرف تغییراتی قرار گرفت، بیان کرد: خوشبختانه تغییرات رخ داد و برنامه هایی را که از اداره تعاون گرفتم، دیدم که برنامه های پیش روی درمانگاه برای خدمات دهی به فرهنگیان بسیار ایده آل و مطلوب است و باید بگوییم چیزی که توانست مسیر را برای درمانگاه فرهنگیان پیش رو قرار دهد، وحدت و هماهنگی رویه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: اختلاف نظر چیز بدی نیست اما اگر بخواهد این اختلاف نظر دائم باشد و دیگران را آزار دهد، زیان آور است و من معتقدم که اگر 10 نفر با هم در فعالیت بوده و همه اختلاف نظر داشته باشند، نتیجه آن پیشرفت 30 درصدی خواهد بود اما اگر همین تعداد افراد با توانمندی 50 درصد وحدت و همدلی برای رسیدن به اهداف بلند داشته باشند در نتیجه این توانمندی به 80 درصد می رسد که این نگاه در فعالیت های ما حاکم بوده و در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ناحیه و …. برنامه ها با این نگاه به پیش می رود.

وی در پایان یادآور شد: توانمندی و امکانات بالقوه در کشور ما فراوان است و از اینکه به موقع توانستند مراکز را مجاب کنند و پیشرفت را حاصل کنند شایسته تقدیر و تشکر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.