آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

در كارگاه هنري خياطي آسايشگاه خیریه كهريزك چه مي گذرد

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛  كارگاه خياطي يكي از پوياترين  بخش هاي واحد توانبخشي آسایشگاه خیریه کهریزک است كه با انواع توليدات روزانه ، سهم بسزايي در چرخه زندگي معلولين و سالمندان ساكن در اين مجموعه ايفا مي نمايد .

مير مسعود رئوفي مسئول توانبخشي و كارگاههاي هنري در اين زمينه اظهار داشت :

اين كارگاه علاوه بر دوخت انواع لباسهاي زنانه و مردانه و ساير ملزومات بخشهاي بستري  در توليد البسه و اونيفرم كاركنان مجموعه نيزفعال است . لباسهاي بهياران و پرستاران بخشها ، واحد فني و مهندسي ، خدمات عمومي ، انتظامات و ساير قسمتهاي آسايشگاه ، از جمله توليدات كارگاه هنري است که به دست معلولین خلاق ساكن در اين مجموعه تهیه می شود .

وي همچنين به ساير توليد اين كارگاه اشاره كرد و افزود :

در حال حاضر سفارشاتي را نيز از ساير مراكز خارج  از آسايشگاه در دست توليد داريم كه هنرمندان ما مشغول تهیه آن هستند  که از آن جمله می توان به  لباسهاي فرم مركز درماني جوادالائمه (ع) وابسته به آسايشگاه خيريه كهريزك  و كارخانه ايران هورمون  اشاره کرد.

رئوفي  تصریح کرد:

همه ساله در ايام تعطيلات تابستانه ، معلولين توانمند  این مجموعه  به فكر دانش آموزان هستند تا لباسهاي فرم آنان سرفرصت و با بهترين كيفيت توليد و پيش از بازگشايي مدارس ، تحويل مسئولين آنان دهند که از جمله آن می توان به مدارس نمونه اي چون حق شناس و بهشت برين ، فرشتگان و حورا ، فضيلت و آئين روشن اشاره کرد .

گفتني است ؛ كارگاه هنري خياطي آسايشگاه ، از 37 سال پيش ،  به همت بانوي نيكوكار خانم خوش صفت و جمعي از ياران همراهش ، با ابتدايي ترين امكانات راه اندازي گرديد كه امروز به يكي از فعالترين و پوياترين بخشهاي كارگاهي مجموعه تبديل شده كه نقش بسزایی در زندگي بخشي به مددجويان تحت پوشش اين خانه بزرگ دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.