آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دعوت اعضای شورای اسلامی باقرشهر از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی ؛ اعضای شورای شهر باقرشهر در پیامی از ملت شریف ایران به خصوص مردم خوب باقرشهر خواستند تا با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه بار دیگر قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده و حداکثری خود به تمام جهانیان نشان دهند .

انتخابات یکی از صحنه‌های حضور مردم در سطح بین‌المللی است و مشارکت مردم دراین زمینه جایگاه نظام را ارتقا می‌دهد، با توجه به اینکه تمام ارکان نظام به طور مستقیم با رأی و انتخاب مردمی شکل گرفته است، ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات برای این نظام امری ضروری است.

با توجه بر اینکه مجلس شورای اسلامی قوه ‌ای در رأس امور است و همه امور از کانال مجلس می‌گذرد، به همین دلیل لازم است تا مردم وارد صحنه شوند و از طریق انتخابات و حضور پای صندوق های رأی سرنوشت 4 سال آینده خود را رقم بزنند و در این روز سرنوشت ساز، همه احاد جامعه با هر فکر و اندیشه ای که دارند باید در پای صندوق های رای حاضر شوند و حمایت خود را از جمهوری اسلامی اعلام و ابراز کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است : به یقین حضور چشمگیر ملت ایران پای صندوق های رای در هفتم اسفند 1394 تکرار حضور حماسی آنان را در 22 بهمن تداعی خواهد نمود و بار دشمنان اسلام مأیوس‌تر از گذشته خواهند شد ، چرا که این ملت غیور ایران هستند که نقش پررنگی در روند سیاسی کشور، از جمله انتخابات دارند  و حق دخالت به هیچ بیگانه ای را نخواهند داد .

امید است مردم شریف ایران با درک واقع ‌بینانه از شرایط کشور ، با حضور خود در این انتخابات همچون گذشته به وظیفه ملی و اجتماعی خود عمل نمایند و در انتخاب نماینده ای شایسته در انتخابات مجلس شورای اسلامی و  مجلس خبرگان قدمی بزرگ برای میهن خویش بردارند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.