آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دفتر آستان قدس رضوی در ورامین و اسلامشهر افتتاح شد

به گزارش راگانیوز ؛ بعد از ظهر و ظهر چهارشنبه در دو مراسم جداگانه دفاتر  آستان قدس رضوی در ورامین و اسلامشهر با حضور جمعی از مسئولان و خیرین این شهرستان ها افتتاح شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان تهران در این مراسم ها طی سخنانی با بیان این که در سراسر استان تهران سهمیه احداث یک فرهنگسرای رضوی تعیین شده است، گفت: به زودی این فرهنگسراها در شهرستان های ورامین و اسلامشهر افتتاح خواهد شد.

پرویز سروری خدمت به محرومین را امری پسندیده دانست و گفت: سال گذشته حدود ۴۰۰۰ نفر از مردم استان تهران که تاکنون مشرف به حرم امام رضا(ع) نشده اند، به زیارت امام هشتم مشرف شدند، نباید کسی در کشور ما باشد، که به دلیل نداشتن پول به پابوس امام رضا(ع) مشرف نشده باشد.

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین و محرومین خبر داد و افزود: فعالیت های جدی در خصوص کمک به نیازمندان و مستمندان با همیت خیرین آغاز شده و این فعالیت ها ادامه خواهد داشت، این کمک هایی که به مستمندان ارائه می شود، به همت خیرین و به عشق اهل بیت (ع) انجام شده است، در راستای همین خدمات طی ایام ماه مبارک سال جاری بالغ بر ۳۰۰۰ سبد کالا در بین خانواده‌های مستمندان توزیع و خدمات مختلف درمانی، حمایتی و … نیز برای این افراد انجام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان تهران افزود: خدمت به فقرا فضیلتی برای ما است، اما در این خدمتی که انجام می شود، علاوه بر خدمت به فقرا، محبت به اهل بیت عصمت و طهارت در بین مردم افزایش می یابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) از افتخارات مردم ورامین است، امیدواریم بتوانیم ریزه خوار سفره امام رضا(ع) بوده و از این فرصت نورانی در جهت انجام کارهای بزرگ و ماندگار استفاده کنیم، زمینه های مناسبی برای خدمت به مردم به نام امام رضا(ع) انجام دهیم.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با بیان این که باید از ظرفیت دفتر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در جهت اشتغال زایی و ایجاد کار و ظرفیت های اقتصادی مناطق بهره برداری کرد و افزود: باید به بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی شهر کمک کنیم، نام مبارک امام رضا(ع) برای ما برکت خواهد آورد، همه باید برای موفقیت این دفاتر کمک کنند.

وی نوکری امام رضا(ع) را افتخاری برای مردم مومن و ولایی استان تهران دانست و از آستان قدس رضوی برای راه اندازی دفاتر نمایندگی تقدیر کرد.

محمودی با اشاره به اعزام زائران مشهد اولی، اظهار داشت: افرادی هستند، که هنوز به مشهد مشرف نشده اند، خدمات به این زائران ارزشمند است و متمکنین و مومنین می بایست در این عرصه ورود جدی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ولی الله اصغری و محمد کاشانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان های اسلامشهر و ورامین منصوب شدند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.