آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دوره آموزشی ˈمدیریت پسماندهای عادی و خطرناکˈ در شهرری برگزارشد

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از برگزاری دوره آموزشی ˈمدیریت پسماندهای عادی و خطرناکˈ به مناسبت هفته محیط زیست در این شهرستان خبرداد.

ˈمحسن شوکتیˈاظهار داشت : در این دوره که اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل محیط زیست تهران و شرکت نفت بهران همکاری داشتند، کارشناسان محیط زیست با مباحثی همچون قوانین و مقررات ملی و بین المللی مدیریت پسماند و الزامات تولیدکنندگان پسماند ، آشنا شدند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی که از 20 تا 21 خرداد ماه برگزار شد، اظهارداشت: این مرحله از جمله دوره های مصوب سازمان حفاظت محیط زیست است که با شرکت 50 نفر از کارشناسان ادارات محیط زیست شهرستان های استان تهران، اداره کل، استانداری تهران و فرمانداری ویژه شهر ری انجام شد.

وی نحوه طبقه بندی و شناسه گذاری و حدود تشخیص پسماندها ، طرح کمینه سازی پسماندهای صنعتی و آموزش کاهش تولید پسماند در واحدهای صنعتی را از جمله مباحثی عنوان کرد که در این دوره آموزش داده شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اظهارداشت: شرکت کنندگان در این دوره با نحوه حمل ونقل، تصفیه و بی خطرسازی پسماندهای صنعتی، بازیافت و دفع پسماندها و گزارش تجربیات جایگاه در امور پسماند ، آشنا شدند.

شوکتی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این دوره افزایش سطح دانش و به روز شدن اطلاعات کارشناسان می باشد، افزود: برگزاری دوره های مداوم با مباحث مختلف زیست محیطی در بخش های هوا، آب، خاک از جمله فعالیت های اداره محیط زیست شهرستان در سالجاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.