آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار اعضای بسیج رسانه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار بر نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در جامعه تاکید کرد و افزود: شورای قشر نخبگان بسیجی رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب با رصد فعالیت ها و مشکلات شهرستان می تواند در تصمیم گیری ها نقش مهمی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم و گوش جامعه و پل ارتباط میان مسئولان و مردم محسوب می شوند، یادآور شد: شورای قشر نخبگان بسیج رسانه، با اطلاع رسانی سازنده و به موقع، بسیاری از مسائل، مشکلات و معضلاتی را که مغفول مانده است را به آگاهی مسئولان و تصمیم گیران برساند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در ادامه اظهار داشت: مجوز نمایندگی خانه مطبوعات استان تهران در شهرستان ری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ابلاغ شده و خبرنگاران می توانند با برگزاری مجمع، نسبت به انتخاب نماینده خود اقدام کنند.
در ابتدای این دیدار، محسن شیرازی نژاد، رئیس هیات رئیسه کانون بسیج رسانه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) در گزارشی، اهم اقدامات و فعالیت های این کانون را تشریح کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.