آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یک سوم از خانوارهای باقرشهر و کهریزک سرشماری شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مرتضی علیزاده معاون فنی آموزشی ستاد صادق آباد گفت: این ستاد ثبت آمار ساکنان شهرهای کهریزک و باقرشهر از شهرستان ری را بر عهده دارد.
علیزاده تعداد خانوارهای باقرشهر را 15هزار و 761 خانوار و جمعیت آن را بالغ بر 59 هزار نفر و همچنین خانوارهای کهریزک را 9هزار و 600 خانوار و جمعیت آن را قریب به 39 هزار نفر عنوان کرد.
وی با بیان اینکه 8 کارشناس و 30 مأمور آمارگیر در این ستاد از ساعت 8 الی 16 مشغول به فعالیت هستند، افزود: تا امروز یک سوم جمعیت برآورد شده در ستاد صادق آباد به صورت حضوری سرشماری شده اند.
معاون فنی آموزشی ستاد صادق آباد با بیان اینکه خانواده ها در این مناطق همکاری خوبی با مأموران سرشماری دارند، گفت: 10درصد از خانوارها غایب هستند که بر روی درب این خانوارها کد غایبی توسط آمارگیران نصب می شود تا بعدا با شماره تلفن های مربوطه تماس بگیرند و مشخصات خود را به صورت تلفنی ثبت کنند.
علیزاده تصریح کرد: به طور متوسط ثبت اطلاعات هر خانواده 11 دقیقه طول می کشد ولی برخی خانواده ها مثل توابع کشورهای دیگر که تعداد اعضای خانواده آنها بیش از 10نفر است، زمان بیشتری برای ثبت اطلاعات صرف می کند.
وی در ادامه خواستار همکاری هر چه بیشتر شهرداری باقرشهر جهت روند سریعتر امر سرشماری با این ستاد شد. 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.