آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار با 6000 خانواده شهید و ایثارگر در سال 93

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: با توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تکریم خانواده معظم شهدا، در سال جاری با بیش از 6 هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر شهرستان ری دیدار و گفت‌وگو کردیم.
 دیدار با 6000 خانواده شهید و ایثارگر در سال 93

به گزارش راگانیوز، حسین نصرالله بعد از ظهر امروز در نشست خبری به‌مناسبت روز بزرگداشت شهید اظهار داشت: امسال دومین سالی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران تصمیم گرفته است روز بزرگداشت شهدا را با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهرستان ری در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران گفت: شهرستان ری در دوران دفاع مقدس بالغ بر 2 هزار و 743 شهید، 7 هزار و 300 جانباز و 418 آزاده در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرد و می‌توان گفت شهرستان ولایی و شهیدپرور ری در دوران دفاع مقدس به اندازه یک لشکر پیاده 10 هزار نفره ایثارگر به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاده و از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود طرح سپاس را مورد اشاره قرار داد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مسئولان فرمودند «به دیدار خانواده معظم شهدا بروید و از آنان سپاسگزار باشید»، ما نیز در تلاش هستیم ارزش‌های اسلامی را در جامعه با استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت حاکم کنیم.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا عنوان کرد: یکی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام بزرگداشت روز شهید این است که از خانواده شهدای والامقامی که روز ولادت آن‌ها 22 اسفند ماه است و یا در این روز به شهادت رسیده‌اند به‌طور ویژه تجلیل کند.

نصرالله در ادامه نواخته شدن زنگ شهید در مدارس شهرستان ری را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این روز اعلام کرد و افزود: ویزیت رایگان آحاد مختلف جامعه در درمانگاه‌های شبکه بهداشت و درمان و شهرداری از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در روز شهید است.

وی گفت: در شهرستان ری خانواده‌های معظم شهدایی داریم که عنوان می‌کنند امانتی که خداوند متعال به ما ارزانی داده در راه خدا، اسلام و انقلاب تقدیم کرده و هیچ طلبی از انقلاب نداریم.

رتبه نخست شهرستان ری در استان تهران در ارتباط با دیدار با خانواده معظم شهدا

وی با اشاره به خدمت‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده معظم شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو بخش امور رفاهی و ارائه تسهیلات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمات‌رسانی می‌کند.

نصرالله با اشاره به اینکه تمام مسئولان شهرستان ری جزو کسانی هستند که هر هفته با خانواده معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو می‌کنند،‌ بیان داشت: به لطف خدا در سال 93 با بیش از 6 هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر شهرستان ری دیدار و گفت‌وگو کردیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تصریح کرد: شهرستان ری در حوزه دیدار با خانواده معظم شهدا در استان تهران رتبه نخست را از آن خود کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.