آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار بخشدار با رئیس آموزش و پرورش و کارشناسان سواد آموزی کهریزک

به گزارش راگانیوز  در ابتدای جلسه افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک ضمن تبریک هفته سواد آموزی، به ارائه گزارشاتی از عملکرد کارشناسان سوادآموزی اداره در رابطه با جذب سوادآموزان و همکاری هرچه بیشتر مدیران و آموزش دهندگان در جهت ریشه کن کردن بی سوادان در منطقه پرداخت.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به گستردگی و همچنین آمار بی سوادان منطقه، باید با تمام توان نسبت به جذب سوادآموزان و ایجاد انگیزه در آنان تلاش کرد.

در ادامه موسوی بخشدار کهریزک و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه ضمن تبریک هفته سوادآموزی و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، گفت: باید همه تلاش ما بر این باشد تا فرایند جذب سوادآموزان را بالا ببریم چرا که بالا بردن سطح سواد و آگاهی سوادآموزان به نفع افراد و جامعه خواهد بود.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: باید گزارشات و فعالیت های انجام شده برای سوادآموزان در اختیار بخشداری قرار گیرد تا بر اساس آن برنامه ریزی دقیق و کارآمد در جهت جذب هرچه بیشتر سوادآموزان صورت گیرد.

موسوی در پایان تصریح کرد: اگر سوادآموزی در کلاس حاضر نشد او را رها نکرده و علت عدم حضور آن را جویا شده و همچنین زمینه در جهت شرکت کردن دوباره آن در کلاس ها فراهم گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.