آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار فرماندار ویژه شهرستان ری با مسئولین حوزه قضایی بخش کهریزک

به گزارش راگانیوز ؛ بمناسبت هفته قوه قضائیه و همچنین سالروز شهادت آیت الله بهشتی، هدایت الله جمالی پورمعاون استاندارتهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بهمراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه باقرشهر، موسوی معاون فنی و عمرانی فرمانداری و توکلی کِجانی بخشدار کهریزک با حضور در دادگستری بخش کهریزک با حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس حوزه قضایی و قضات دادگستری بخش کهریزک دیدار و گفتگونمودند.

در این دیدار جمالی پورمعاون استاندارتهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه، از تلاش های حوزه قضایی بخش کهریزک و همراهی و تعامل خوب با مجموعه های دولتی در حل مشکلات قدردانی نمودند.
جمالی پور در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در سطح کشور و نیز فشارهای خارجی اظهار داشت:همه ی بخش های حاکمیت بایستی بصورت متحد برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
معاون استاندارتهران و فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین خاطر نشان کرد: تحقق هدف مشترک مسئولان و توسعه ی کشور در بخش های مختلف نیازمند مشارکت همه ی اجزاء جامعه است و همه مسئولان باید در مسیر حل مشکلات، سرمایه های اجتماعی نظام یعنی مردم را بیش از پیش تلاش نمایند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.