آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار مسئولین اسلامشهر با خانواده شهدا و جانبازان

به گزارش راگانیوز ؛ مسعود مرسلپور بعد از ظهر شنبه و هم زمان با هفته دولت، در حالی که توسط تعدادی از مسئولین شهرستان اسلامشهر همراهی می شد، با حضور در بیت سردار سرتیپ شهید جاویدالاثر «حسین صیدی» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر، در این دیدار گفت: شهید جاویدالاثر «حسین صیدی» فرمانده سپاه ایلام در دوران دفاع مقدس بود.

شاهین عسگریان گفت: شهادت این شهید جاویدالاثر که در تاریخ ۱۸ بهمن ۶۱ در منطقه عملیاتی «چذابه» مفقود شده بود، در تاریخ ۹ آذر ۸۲ محرز شد.

وی گفت: شهید صیدی دارای مدرک لیسانس در دوران قبل از انقلاب بود و به سه زبان انگلیسی، عربی، آلمانی تسلط کامل داشت و در سال ۶۱ توسط امام خمینی(ره) عقد شده است.

عسگریان افزود: شهید صیدی یکی از مبارزان با رژیم ستمشاهی بود که در پیروزی انقلاب نقش چشمگیری را ایفا کرد.

مسئولین شهرستان اسلامشهر در ادامه به دیدار حسینی، جانباز والامقام ۷۰ درصد دفاع مقدس رفته و با وی دیدار کردند.

فرماندار اسلامشهر در این دیدار با بیان این که باید هرچه در توان داریم، برای خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا خدمت کنیم، افزود: شهدا از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند، که باید برای رسیدن به این مقام و جایگاه از خداوند تقاضا کرد.

مسعود مرسلپور ادامه داد: هرکس به این جایگاه نائل نخواهد شد و شهدا برگزیده بودند، آن ها رفته و به وظیفه خود عمل کردند، حالا نوبت ما است، که راه آن عزیزان را ادامه دهیم.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.