آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با خانواده شهدای مدافع حرم

 دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با خانواده شهدای مدافع حرم
به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران ساعتی پیش با حضور در منزل شهدای مدافع حرم امرایی و غفاری از خانواده شهدای والامقام دلجویی کرد.

حجت‌الاسلام شیرازی طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: با شنیدن خبر شهادت شهید والامقام امرایی و غفاری بسیار متأثر شدم، ولی نور امیدی از وجودم گذشت و با اشاره به رشادت‌های و دلاورمردی‌های شهدای بزرگوار بر خود وظیفه دانستم خبر شهادت را به مادر شهید معزز تبریک و تسلیت بگویم، تبریک به جهت آسمانی شدن فرزندشان و تسلیت به‌دلیل اینکه که دیگر این عزیزان در بین ما نیستند.

وی در خاتمه آرزوی توفیق و سلامتی و صبر جمیل را از خداوند منان برای خانواده بزرگوار شهدای گرانقدر را از خداوند منان خواستار شد.

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز در این دیدار گفت: خانواده شهدای مدافع حرم به‌ ویژه مادر بزرگوار شهید امرایی و غفاری باید به خود ببالند که چنین فرزندانی را تربیت کردند و این تربیت اسلامی است که همچون حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل دشمن سینه سپر کردند و در مقابل دشمنان خود ایستادند و مقاومت کردند و تا آنجا که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.