آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار و تجلیل از خانواده شهدا ادای احترام به فرهنگ ایثار و شهادت است

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: دیدار و تجلیل از خانواده شهدای تجلیل از یک قشر خاص نیست بلکه ادای احترام به فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ری ، ‘مهدی ابوالحسنی’ با حضور در منزل ‘حلیمه سعیدی’ مادر شهید و بازیگر سینما وتلویزیون، اظهار داشت: دستاوردهای انظام اسلامی مرهون خون شهدا و صبر خانواده شاهد است.

وی با تجلیل از زحمات هنری این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: خانم سعیدی با ایفای نقش های ساده و صمیمی ضمن انتقال پیام به مخاطبین خود در بین تمامی خانواده های ایرانی محبوبیت ویژه ی داشته و لبخند را بر لبان مردم نشانده است.

در ادامه این دیدار حلیمه سعیدی نیز ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، از اولین تجربه خود در عرصه بازیگری گفت و ادامه داد: اگر زودتر حرفه بازیگری را شروع می کردم می توانستم تجربه های بیشتری کسب کرده و نقش های بیشتری را بازی کنم تا دل مردم را شادتر کنم.

حلیمه سعیدی متولد ۱۳۱۳ در ضیاآباد قزوین است، ۴ فرزند داشته که یکی شهید شده و حالا ۲ پسر و یک دختر و ۷ نوه دارد ، سواد قرآنی دارد و اشعار بسیاری را حفظ است، وی در منطقه خزانه تهران زندگی می کند ، برای نخستین بار رضا عطاران به او پیشنهاد بازی داد و پس از گرفتن تست در برابر دوربین، مشغول به بازی شد.

وی درسریال تلویزیونی همچون سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران (پاییز ۱۳۸۴)، سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران (پاییز ۱۳۸۷)، سریال زن بابا به کارگردانی سعید آقاخانی (نوروز ۱۳۸۹) درنقش سوری خانم، سریال گلباران، سریال خوش نشین ها پخش تلویزیون (پاییز ۱۳۸۹) در نقش خاله قزی، سریال راه در رو (نوروز۱۳۹۰) درنقش پولک خانم.

همچنین حلیمه سعیدی با فیلم های سینمایی اخراجی ها ۳ (۱۳۸۹) ده نمکی و طلا ومس (۱۳۸۸) و حلقه های ازدواج بر روی پرده سینما ظاهر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.