آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار چهره به چهره فرماندار و مسئولان شهرستان ری با مردم برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛  همزمان با ایام دهه مبارک فجر، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی معاونان خود و جمعیاز رؤسای دستگاههای اجرایی شهرستان با حضور در محل مصلی نماز جمعه شهرری به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و مشکلات و درخواست های آنان را بررسی کردند.

خدمتگذاری و ارتباط نزدیک با مردم از مهمترین وظایف مسئولان است

فرماندار شهرستان ری در حاشیه این برنامه  گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در راستای خدمتگذاری و ارتباط نزدیک با مردم که از مهمترین وظایف مسئولان است، در مصلی ری حضور یافته ایم تا برخی از مشکلات مردم را که قابل حل شدن است رسیدگی کنیم.

جمالی پور بیان کرد: در نشست های عمومی به بررسی مشکلات مردم می پردازیم و سعی می کنیم در دیدار چهره به چهره پاسخگوی مطالبات آنها بوده و در چارچوب قانون پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه نشست امروز در ایام دهه فجر بر اساس تکریم و پاسخ به مطالبات مردم است، گفت: جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان امروز در مصلی ری حاضر شده اند و مسائل و مشکلات را بررسی کردند که دستورات لازم از ناحیه بنده و مسئولان شهرستان صادر شد تا افرادی که در فرایند اداری دچار مشکل می شوند با این تدابیر پاسخ مطالبات خود را دریافت کنند.

فرماندار ری ادامه داد: اینگونه ارتباطات موجب همدلی و انسجام ملی و تحکیم مبانی انقلاب و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی می شود و همچنین در این نشست ها اعتماد مردم به دولت و نظام افزایش می یابد.

جمالی پور با بیان اینکه ملاقات های مردمی هر هفته در ادارات برقرار است، اظهار داشت: چندماه یکبار با همه مسئولان شهرستان در یک مکان عمومی جمع می شویم و مسائل و مشکلات مردم را به صورت جمعی برسی کرده و پاسخگوی مطالبات در چارچوب قانون هستیم.

دستور رسیدگی به مشکلات امور شهری مردم صادر شد

سیداحمد صفوی شهردار منطقه ۲۰تهران نیز در حاشیه این برنامه به خبرنگار آفتاب ری، گفت: طبق برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان ری که همه مسئولین برای پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم در مصلی ری حضور یافته اند، ما نیز به عنوان یکی از دستگاههای اجرایی شهرستان در مصلی حاضر شدیم و برای پاسخگویی در خدمت مردم بودیم.

وی بیان کرد: عمده مراجعات مردم در خصوص املاک، فضای سبز، فضاهای ورزشی و سایر موارد مربوط به امور شهرداری بود که در حد مقدور به مراجعه کنندگان پاسخ داده شد و دستورات لازم برای رسیدگی در ذیل نامه ها برای معاونین و نواحی شهرداری داده شد.

صفوی ادامه داد: با توجه به تنوع و گستردگی وظایف و مسئولیت های شهرداری، موضوعات و درخواست های مردم نیز متفاوت بود و از تمامی نواحی شهرداری مراجعه کننده داشتیم.

وی با بیان اینکه هر هفته در شهرداری ملاقات مردمی داریم، تصریح کرد: در این نوع ملاقات ها که بصورت جمعی در مساجد و مراکز عمومی صورت می گیرد باید به عنوان خادمین مردم توجهات خود را بیشتر کنیم و امیدوارم نتایج خوبی در رسیدگی به خواسته های مردم صورت گرفته باشه و شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

گزارش تصویری:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.