آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس‌جمهور از شبکه مجازی آستان رونمایی کرد

همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رئیس‌جمهور از شبکه مجازی آستان مقدس امام خمینی (ره) رونمایی شد.
Screenshot (6)

به گزارش راگانیوز، صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، از شبکه مجازی آستان رونمایی شد.

سایت خبری آستان وابسته به معاونت فرهنگی آستان مقدس امام خمینی (ره) است و علاقمندان می‌توانند برای مشاهده این سایت خبری به آدرس اینترنتی www.astaan.ir مراجعه کنند.

صبح امروز و همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام حسن روحانی به ‌همراه اعضای دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

اعضای هیئت دولت با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

رئیس‌جمهوری و هیئت دولت در این آیین همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.