آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس اداره صنعت ری: نگاه بانک ها به تولید کاسب کارانه است

به گزارش راگانیوز ؛ عزیزالله افضلی روز عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری اظهار داشت: بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولید انواع دست اندازها را ایجاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان پرونده های ارجاع شده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری مربوط به پرداخت نکردن تسهیلات به واحدهای تولید از سوی بانک ها است، عنوان کرد: بانک های عامل تمایل دارند تا تسهیلات خود را بیشتر به بنگاه های تجاری پرداخت کنند.
افضلی ادامه داد: برگشت سریع تر تسهیلات و سود بالا از عمده ترین دلایل پرداخت وام به بنگاه های تجاری از سوی بانک است.
وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید در پرداخت تسهیلات به منافع و برگشت پول خود نگاه ویژه داشته باشند، گفت: منافع اقتصادی بانک ها نباید مانع توسعه فضای تولید و اشتغال در کشور شود.
افضلی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تولید کنندگان و کارآفرینان را تنها راه توسعه فضای تولید کشور عنوان کرد و یادآور شد: تمامی ادارات دولتی و بانک ها در شهرستان ری باید تلاش کنند تا چرخ صنعت و تولید بچرخد.
وی ادامه داد: تعطیلی واحدهای تولید به معنای افزایش افراد بیکار در این شرایط سخت اقتصادی است ضمن اینکه آمار بزه های اجتماعی رابطه مستقیم با بیکاری و بخصوص بیکاری جوانان دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.