آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس بنیادشهید ری با خانواده شهید میثم نجفی دیدار و گفتگو کرد

 
به گزارش راگانیوز به نقل از ایثار ،  همزمان با هفته دولت مسوولان شهرستان قرچک به همراه مسوولان استانی و کشوری در قالب طرح سپاس با خانواده ۵۴۰  شهید دفاع مقدس و مدافع حرم   این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
حسین نصرالله در دیدار با خانواده شهید نجفی گفت:نه تنها  دیدار با خانواده معظم شهدا بلکه تکریم و رسیدگی بیش از پیش ما به این بزرگواران یک تکلیف است که به واسطه خون شهدا و تصدی مسوولیت بر گردن ما نهاده شده است.
وی عنوان کرد:حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای آحاد مردم است چرا که به واسطه رشادت ها و ایثارگری این صابران و اهدا فرزندانشان در مسیر الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اینگونه مقتدر و عزت مند است.
در این دیدار مادر شهید میثم نجفی اظهار داشت: خداوند اگر ما را قابل بدانند امیدواریم به واسطه عزیزان شهیدمان پیش حضرت فاطمه زهرا(س) رو سفید کند و اینکه انشاءالله اهدا شهدا در مسیر صیانت از انقلاب  و اسلام را  نیز از ما قبول کنند.
وی افزود: شهدا رفتند تا ارمانهای انقلاب و امام پابرجا بماند و امروز وظیفه ما دفاع و حمایت از این ارمانها است که بر همین اساس با ملاک قرار دادن چراغ هدایتی روشن چون خلف صالح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله باید در مسیر امر به معروف و نهی از منکر قدم برداریم تا جامعه ای زیبا را شاهد باشیم.
رضااصغرپور رئیس اداره بودجه و تحول اداری نیز حسین نصرالله را در این دیدار همراهی کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.