آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس بنیاد شهید ری: یادبود شهیدان تجلیل از برترین خصایل بشری است

یادبود شهیدان تجلیل از برترین خصایل بشری است

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، حسین نصراله دقایقی پیش در مراسم دومین یادواره شهدا با عنوان «پرواز آسمانی»، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: یاد شهیدان یادبود ارزش‌های انسانی است و تجلیل از برترین خصایل بشری است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: شهیدان کسانی هستند که جان برکف به میدان جنگ رفتند. شهیدان به فرمان امام خود لبیک گفتند و ما نیز باید ادامه‌دهندگان راه شهدا باشیم.

سردار مجتبی عسگری در ادامه مراسم به روایت خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بر پاسداشت یاد و خاطره دلاورمردان عرصه ایثار و مقاومت تاکید کرد.

وی با اشاره به فتنه‌های بی‌شمار آمریکا و استعمارگران ضد انقلابی در تخریب وحدت ملی و دور کردن مردم از خط امامت و ولایت خاطرنشان کرد: فکر اصلی آمریکا، صدام و هم‌پیمانانشان؛ حذف ولایت‌مداری مردم بود و آن‌ها به هر طریقی سعی می‌کردند تا فکر امام(ره) را در مملکت از بین ببرند.

عسگری تأکید کرد: برگزاری یادواره شهدا ادامه حرکت انقلاب است و خادم شهدا بودن و پاسداشت رشادت‌های شهدا از افتخارات است.

بر پایه این گزارش، این مراسم با حضور حسین نصراله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و سردار مجتبی عسگری معاونت مؤسسه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهران برگزار شد.

گفتنی است، یادواره شهدا با عنوان «پرواز آسمانی» با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و به یاد شهیدانی که به فرمان امام(ره) و برای جهاد در راه خدا رهسپار جبهه‌های جنگ شدند و عاشقانه برای نوشیدن شربت شهادت جنگیدند، برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.