آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس شورای اسلامی باقرشهر: عمل به وصیت و سفارش شهدا وظیفه‌ای بزرگ بر دوش مسئولین است.

به گزارش راگا نیوز به نقل از سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر،رئیس شورای اسلامی و شهردار باقرشهر و هیئت همراه با خانواده شهید رضا بیات دیدار کردند.

46

در این بازدید رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت:ادای احترام به ساحت شهیدان و تکریم از خانواده شهدا کوچک‌ترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم اما عمل کردن به وصیت‌نامه هاو سفارشات آن‌ها وظیفه‌ای بزرگ و سنگین بر دوش ما می‌گذارد.

ایرج لک معروفی ابراز داشت:این پست‌ها و مقام‌ها تنها اسباب خدمت است و ابدی نیست بلکه امانتی است که به ما رسیده است پس لازم است رعایت همه جوانب را بکنیم و دستگیری از افراد نیازمند و خدمت خالصانه به ولی‌نعمتان خود را در دستور کار قرار دهیم شاید گوشه کوچکی از دینمان به شهدا ادا شود زیرا آن‌ها در آن شرایط حساس و سخت ندای رهبرشان را لبیک گفته و خون پاکشان جهت دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مظلومانه بر زمین ریخته شد و اینک نوبت ما است که بازنده نگه‌داشتن یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت با همدلی و وحدت آرمان‌های آن عزیزان را دنبال کنیم و رهرو راه آن‌ها که همان راه سیدالشهدا علیه‌السلام است باشیم.

شهدا با خون خود نهال اسلام را آبیاری کردند.

 شهردار باقرشهر در این دیدار ضمن تجلیل از خانواده این شهید مکرم اظهار داشت:برای خادمان ملت وظیفه است که قدر ایثارگری و رشادت‌های شهدا و جایگاه خانواده‌هایشان را بشناسند تا از رهگذر این شناخت امیدوار باشند که شهدا در آخرت شفاعتشان کنند.

استاد فرج گفت:رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا باعث شد نهال انقلاب به یک درخت تناور تبدیل گردد و امیدواریم که در شرایط موجود که استکبار جهانی سعی دارد از طریق اعمال محدودیت‌های بین‌المللی عرصه را بر جمهوری اسلامی تنگ کند با تفکر جهادی و انقلابی و حفظ فرهنگ شهادت بر این شرایط سخت پیروز شویم تا در ادامه پیمودن راه شهدا زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم کنیم.

در ادامه محمود فخامتی مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر ضمن بیان زندگینامه شهید رضا بیات گفت: شهید بزرگوار در پایگاه بسیج فردی موثر و با اخلاص بود و از تلاش در پیشبرد اهداف عالیه اسلام و را ه امام راحل دریغ نداشت و ایشان فردی خندان و بشاش و زنده دل بود.

لازم به ذکر است این بازدید با حضور ایرج لک معروفی رئیس شورای اسلامی باقرشهر، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، محمود فخامتی مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر، علیرضا باشتنی فرمانده سابق بسیج باقرشهر و جمعی از بسیجیان وهم رزمان شهید برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.