آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس و اعضای شورای شهر باقرشهر با فرماندهی کلانتری باقرشهر و سرکلانتر شهرستان ری دیدار کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر جهت تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات نیروی انتظامی باقرشهر با  فرماندهی کلانتری باقرشهر و سرکلانتر شهرستان ری دیدار نمودند .

دکتر حبیبی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به قشر زحمت کش و پرتلاش کلانتری باقرشهر ، گفت : این فرصت را مغتنم می شماریم و از شما عزیزان که همسو با سایر قوای نظامی برای حفظ امنیت و آرامش این مرز و بوم در تلاش هستید ، تشکر و قدردانی می نماییم .

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی ، اظهار داشت : فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب در این دیدار امنیت کشور را مرهون وجود پربرکت نیروی انتظامی دانستند و حوزه های فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ، علمی و سیاسی در گرو امنیت است که معنا و مفهوم پیدا می کنند .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه افزود : دشمنان ایران تا کنون توطئه های بسیاری در جنگ سخت و نرم با ایران داشته اند اما با وجود نیروی انتظامی با ایمان و متعهد تمامی این توطئه ها نقش بر آب شده اند .

دکتر حبیبی تعهد و ایمان نیروی انتظامی کشور را بزرگترین وجه تمایز با سایر کشورها دانست و تصریح کرد : نیروی انتظامی ما به پشتوانه ایمان دینی ، تعهد و مسئولیت با رفتار خوب در مقابل مجرمان می ایستند و از خشونت دوری می ورزند این در حالی است که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ما شاهد خشونت شدید پلیسان در برخورد با مجرمان هستیم .

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات خوب کلانتری باقرشهر در دوره چهارم مدیریت شهری ، خاطر نشان کرد : اعضای شورای اسلامی باقرشهر با تمام توان خود همواره به حمایت از کلانتری باقرشهر قدم برداشته تا خدمت رسانی در سایه آرامش و امنیت را به شهروندان خوب باقرشهری بتوانیم ارمغان دهیم .

گفتنی است ؛ در این دیدار از سرکلانتر شهرستان ری سرهنگ سید محمد حسینی و فرمانده کلانتری باقرشهر سرگرد جمشیدی با اهدا لوح نقدیر به عمل آمد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.