آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم و دانش آموزان در شهرری آغاز شد.مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان ری همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان رأس ساعت ۹:۳۰ از مقابل کانون سمیه واقع در تقاطع خیابان فدائیان اسلام و بلوار امام حسین(ع) آغاز شد و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی، در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تجمع می‌کنند.

آحاد مختلف مردم متدین شهرستان ری، دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان در طول مسیر با اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صحنه‌های زیبایی را خلق کردند و همچنین با سردادن شعارهای ضدآمریکایی پاسخ دندان شکنی به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا دادند.

دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌ نوشته‌ها نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌دارند و حضور پیر و جوان، مرد و زن و اقشار مختلف جامعه بار دیگر وحدت و همدلی مردم را نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و غرب زد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ در حاشیه مراسم راهپیمایی گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان رزمنده و جهادگر دوران دفاع مقدس، ده ها ویژه برنامه در روز یوم الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

مسلمی بیان کرد: هویت بخشی سیمای بصری منطقه، ساختمانهای اداری و سرای محلات با بهره مندی محتوایی از آموزه‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با محوریت استکبار ستیزی در ظرفیت های تبلیغی از جمله پرتابل ها، بیلبوردها و عرشه های پل از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است. 

وی به برپایی غرفه های فرهنگی و دستاوردهای دانش آموزی با محوریت استکبارستیزی در اطراف میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و کانون فرهنگی تربیتی سمیه اشاره کرد و افزود: برپایی سن و ویژه برنامه با محوریت روشنگری و جوان انقلابی ویژه دانش آموزان در میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی این منطقه است. 

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.