آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نظارت ستادی معاونت فرهنگی از بنیاد شهید شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ جلسه نظارت ستادی معاونت فرهنگی با حضور امیر مرادی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، وکیلی رئیس اداره فرهنگی، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، نقی فرخی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، کلاته، خورشیدوند از رؤسای اداره فرهنگی و کارشناسان فرهنگی در سالن جلسات بنیاد ری برگزار شد .

در ابتدای این نشست نقی فرخی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ضمن ارائه گزارشی کامل از عملکرد فرهنگی در شش ماهه اول سال 96 اظهار داشت: به کارگیری توانمندی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و تعامل با نهادهاو سازمان‌های فرهنگی و هنری شهرستان توانسته در بازدهی و اثرگذاری فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ری نقش موثری داشته باشد.

وی ادامه داد: همکاری مطلوب و ثمربخش نهادهای فرهنگی سبب شده که بتوانیم مشارکت‌های زیادی را جهت رسیدن به اهداف فرهنگی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی داشته باشیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به تعامل مطلوب با ادارات شهرستان تصریح کرد: شهرستان ری توانسته است با اداره تربیت بدنی، اداره فرهنگ و ارشاد، کتابخانه‌های شهرداری منطقه 20 در حوزه فرهنگ و هنر تعامل خوبی داشته باشد .

در ادامه امیر مرادی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ضرورت حفظ فرهنگ ایثارگری اظهار داشت: نسل امروز ما نیازمند ایجاد ارتباط با هویت انقلابی و دینی خود است؛ از اینرو ایثارگران ما وظیفه دارند تا هویت انقلابی و دینی این ملت را با ایجاد ارتباط، به نسل جوان انتقال دهند.

وی بیان کرد: ایثارگری در جامعه ما باید همیشه زنده بماند؛ چراکه انقلاب اسلامی تاکنون مرهون ایثارگری ایثارگران و شهدا بوده است و تداوم آن نیز به تداوم ایثارگری در جامعه بستگی دارد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ضمن ارائه راهکارهایی در زمینه تحقق برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: ما خدمت‌گزاران خانواده‌های شهدا هستیم و تقویت روحیه این عزیزان از مواردی است که باید به آن اهمیت داده شود؛ در همین راستا برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد می‌تواند ما را درتحقق این اهداف کمک و یاری رساند .

ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.