آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهیابی تیم هندبال شهرری به مسابقات قهرمانی کشور

تیم هندبال ن دختران شهرری راهی مسابقات کشوری شد 

راگا نیوز: تیم هندبال دختران نونهال شهرری عنوان سوم لیگ هندبال استان تهران را کسب کرد و به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.

راگا نیوز:تیم هندبال ن دختران شهرری راهی مسابقات کشوری شد

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس  تیم جنوب شرق تهران با کسب مقام سوم به‌عنوان نماینده تهران در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کند.

تیم شهرری در رقابت‌های مسابقات هندبال دانش‌آموزی کشور در مقطع متوسطه نایب قهرمان ایران شد و تیم اصفهان که پنج ملی‌پوش در اختیار داشت، مقام اول را از آن خود کرد.

این مسابقه در وقت قانونی به تساوی کشیده شد و تیم اصفهان در وقت اضافه دوم با حساب 18 بر 16 مقابل تیم شهرری به پیروزی رسید.

این گزارش حاکی است، در پایان این مسابقات که در تهران برگزار شده بود سه بازیکن تیم شهرری به نام‌های فاطمه مرادی، زهرا افشار و مهکامه حسینی همراه تیم تهران در مسابقات قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی نونهالان است حضور خواهند داشت.

گفتنی است شهرری در این رقابت‌ها تنها ملی پوش خود یعنی نیوشا مرادبخش را که در پایان این مسابقات به‌عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن شناخته شد، به همراه داشت.

در مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور که 15 تا 20 شهریور در قزوین برگزار می‌شود مهدیه آقایی بازیکن شهرری در قالب تیم تهران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان نیز که 20 شهریور به میزبانی یاسوج برگزار می‌شود شهرری بازیکنانی همچون نیوشا مراد بخش، مرضیه نظری، حمیده وحیدپور، دلارآم عسگری، پریچهر بهینتاش، پریسا بهینتاش، بهاره مشکینی و پروانه عبداللهی را در ترکیب تیم تهران دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.