آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : برگزاری باشکوه نماز جمعه وظیفه است .

شهردار باقرشهر : برگزاری باشکوه نماز جمعه وظیفه است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر که به همراه ریاست و اعضای شورای شهر و مدیران و پرسنل شهرداری در نماز جمعه این شهر شرکت کرده بود ، ضمن گرامیداشت 5 مرداد سالروز برگزاری اولین جمعه در تهران به امامت آیت اله طالقانی گفت : نماز جمعه ، نمایش وحدت و قدرت مسلمانان و میعاد نمازگزاران مومن است ، این نماز علاوه بر جنبه معنوی بعد سیاسی و حکومتی نیز دارد .
وی در ادامه افزود : برکات و آثار سازنده تربیتی و اجتماعی این عبادت سیاسی نیز بسیار است که از این میان می توان به تقویت روحیه اخوت و برادری اشاره کرد ، چرا که همه از هرجا در یک مجمع و مصلی گرد هم می آیند و با گویشها و فرهنگهای مختلف کنار هم می نشینند . این همبستگی که در جامعه اسلامی ما وجود دارد به مراتب بیشتر و قوی تر در نماز جمعه دیده می شود .
جمشید سعادتمند تصریح کرد : این تجمع هفتگی مسلمانان ، تقویت روحیه جمعی و رشد فکری – سیاسی مسلمانان را در بر دارد ، پس با تمام این اوصاف و با در نظر گرفتن اهمیت والای نماز جمعه ، تلاش برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم هفتگی ، وظیفه ای همگانی تلقی می گردد  ، چه این وظیفه از جانب مردم و با حضور پر رنگ آنها باشد و چه از جانب مسئولان که با فراهم کردن مقدمات برگزاری مطلوب نماز جمعه ، موجب ارتقای سطح بهداشتی و امنیتی مسلمانان گردد .
شهردار باقرشهر افزود : ما ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه باقرشهر ، همانند دیگر ارگانهای سطح بخش همواره سعی داشته ایم تا نهایت همکاری را با ستاد برگزاری نماز جمعه اعمال کنیم و با بسیج واحدهای مختلف از جمله حوزه خدمات شهر و واحد آتش نشانی ، با افتخار تلاش می کنیم که نمازگزاران به راحتی و با امنیت خاطر در نماز شرکت کنند .
لازم به ذکر است در پایان مراسم نماز جمعه باقرشهر و با حضور بخشدار کهریزک ، مسئولین شهر و امام جمعه باقرشهر و در حضور نمازگزاران جمعه از مسئولین حوزه خدمات شهر و آتش نشانی شهرداری باقرشهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل گردید .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.