آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رشد علمی و معنوی مکمل یکدیگر بوده و امری جدا ناپذیر است

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، حضرت آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر در آیین مراسم بازگشایی مدارس منطقه که با حضور مسئولین در آموزشگاه دخترانه نمونه دولتی زنده یاد قادسی برگزار گردید ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، گفت: علم آموزی و تعلیم و تربیت و به طور کلی رشد علمی و معنوی باید به طور همزمان صورت گیرد، چرا که این دو مکمل یکدیگر بوده و امری جدا ناپذیر است.
وی در ادامه افزود: دانش آموزان عزیز باید با فرا گرفتن تعلیم و تربیت سطح علمی کشور را بالا برده تا در آینده شاهد پیشرفت های چشمگیر کشور عزیزمان باشیم.
وی همچنین اضافه کرد: امیدواریم با شناسایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان در جهت بروز شکوفایی این عزیزان زمینه را برای رشد و پیشرفت دانش آموزان این مرز و بوم فراهم آوریم.
وی همچنین ضمن درود بر روح روان شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت و آرامشی که ما امروز شاهد آن هستیم، ثمره مجاهدت ها و ایثار شهداء بوده است و همگان باید اهداف و راه شهداء را الگوی همیشگی خود قرار دهیم.
حضرت آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر در پایان تصریح کرد: برای همه دانش آموزان سراسر کشور عزیزمان ایران موفقیت و توفیق روز افزون را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.