آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رفع مشکل مسافران جنوب تهران در پایانه جوانمرد قصاب

 

به گزارش راگانیوز ، حسین کاغذلو، فرماندار ورامین در جلسه شورای ترافیک استان تهران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حمل و نقل مسافران در این منطقه گفت: برای رفع مشکلات مسافربری استقرار خودروهای مسافربری شهرستان ورامین در پایانه جوانمرد قصاب تصمیم گیری شده است و با قول مساعد شهرداری این پایانه به سرعت تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه در برخی از ایستگاه های هواشناسی جنوب تهران شاخص آلایندگی تا مرز هشدار را نشان می دهد تصریح کرد:خودروهای با عمر و آلایندگی بالا باید برای جلوگیری از بروز مشکلات آلایندگی ساماندهی شوند و انتظار این است که جانمایی مناسبی برای خودروها پیش بینی شود تا اثرات مخرب زیست محیطی کاهش یابد.

در ادامه جلسه موضوع افزوده شدن خط اتوبوس ایستگاه جوانمرد قصاب به ورامین مطرح شد که براساس گزارش ارائه شده؛ با تدبیر شهرداری ورامین و فرمانداری قرچک این مسیر از کمربندی قرچک راه اندازی شود.

استاندار تهران در پایان و پس از گزارش های ارائه شده تأکید کرد:انتقال مسافران از قرچک و ورامین از طریق کمربندی کنار قرچک به راحتی امکانپذیر است و نیازی به عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی از داخل شهر نیست.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.