آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رفع معضلات زنان سرپرست خانوار از دغدغه های رییس جمهور است

 مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رفع معضلات زنان سرپرست خانوار از دغدغه های اصلی رییس جمهور است.

ˈسهیلا جلودار زادهˈ عصر /شنبه/ در حاشیه نشست تبیین فرایندهای طرح اشتغالزایی ویژه زنان سرپرست خانوار در محل فرمانداری شهرستان ری، در گفت و گو با ایرنا افزود: اشتغال زایی یکی از برنامه های تعیین شده برای توسعه اقتصادی کشور مطرح است و در این میان بحث توانمندسازی بانوان از جایگاه ویژه ای در دولت یازدهم برخوردار است.

وی افزود: تلاش عملی معاونت زنان ریاست جمهوری و چندین وزارت خانه برای رفع معضلات زنان سرپرست خانوار و توان افزایی آنان نهایت همت تدبیر امید به رسیدگی به امور زنان است.

جلودار زاده همچنین با اشاره به حضور رییس جمهور در روز تولد حضرت علی (ع) در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دکتر روحانی در این دیدار ضمن تاکید بر منش مولای متقیان حضرت علی (ع) بر فرهنگ کار و همچنین فقر زدایی در جامعه، بر استراتژی طرح های توسعه ای ایجاد کار، شغل و توانمندسازی اقتصادی کشور از طریق سازمان صنعت و معدن و تجارت تاکید ویژه ای داشتند.

جلودار زاده همچنین با اشاره به وضعیت مشکلات عرضه محصولات تولیدشده توسط زنان سرپرست خانوار گفت: در کنار تعدادی از بازارچه های خوداشتغالی در مراکز مختلف شهر تهران در صدد هستیم که بازارهای روزانه مانند جمعه بازار و شنبه بازار را با همکاری شهرداری تهران دائر نمائیم.

جلسه ساماندهی زنان سرپرست خانوار عصر/شنبه/ با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سرپرست امور بانوان استانداری تهران، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسوولین اداری و شهری شهرستان ری در محل سالن خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.