آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رقابت گرم پدر و مادربزرگ‌های قصه‌گوی شهرری/ نوه‌ها پای قصه‌های شیرین‌تر از شکر

پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌های قصه‌گو به‌همراه نوه‌هایشان گرد هم می‌آیند تا در رقابتی شیرین و همزمان با بزرگداشت فردوسی قشنگ‌ترین قصه‌های خود را برای کودکان در کتابخانه کودک و نوجوان سیزده آبان روایت می‌کنند.

رقابت گرم پدر و مادربزرگ‌های قصه‌گوی شهرری/ نوه‌ها پای قصه‌های شیرین‌تر از شکر

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی منطقه 20، پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌های قصه‌گو به‌همراه نوه‌هایشان با حضور نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و کارشناسان خبره این حوزه و اجرای همزمان موسیقی، به نقل قصص ادبیات و منابع بکر داستان‌های اقوام مختلف ایرانی می‌پردازند.

در بخش دیگر کارگاه‌های قصه‌پردازی ویژه آموزش والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها خواهد بود تا هنر اصیل قصه‌گویی که در پرورش استعدادها و تخیلات این نسل آینده‌ساز موثر است، پرداخته شود.

کتابخانه کودک و نوجوان مهدی آذری یزدی مستقر در مجتمع کتابخانه‌ای سیزده آبان با بیش از نیم دهه فعالیت، بیش از هشت هزار نسخه کتاب، هزاران عضو ثابت و چند هزار مراجعه کننده جزو پر مخاطب‌ترین کتابخانه‌های کودک و نوجوان شهرری هست این کتابخانه دارای بخش‌های مخزن، سالن مطالعه، مرجع برای کودکان و نوجوانان با منابع به روز است.

علاقمندان برای ثبت‌نام و استفاده از کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان می‌توانند به کتابخانه سیزده آبان، خیابان رجایی جنوبی، شهرک سیزده مراجعه و یا با شماره های 555225588 و55525577 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.