آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رمضانی:فوتبال شهرری رو به نابودی است

به گزارش راگانیوز، ناصررمضانی راد یکی از مربیان و و مدیران باشگاهی در شهرری که مدتهاست مشغول پرورش جوانان و نوجوانان این منطقه و تهران می باشد به شدت از عملکرد مدیران ورزش در شهر ری ناراضی است او در این ارتباط به خبرنگار ایسکانیوز گفت:متاسفانه مسوولان ورزش شهرری هیچگونه اقدامی جهت تیم های اعزامی برای مسابقات توابع نمی کنند. آقای آزاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرری بدون همانگی قبلی و دادن وعده به تیمهای اعزامی شهرری برای شرکت در مسابقات توابع،مربیان و مدیران باشگاه ها را بلا تکلیف گذاشته و حتی جواب قطعی نمی دهند و وقتی به دنبال روشن شدن وضعیتمان می رویم ما را  بین هیات فوتبال شهرری و اداره ورزش و جوانان شهرری پاس کاری می کنند.
او ادامه داد: با توجه به اینکه آقایان زمین های فوتبال در شهرری را به مزایده گذاشته اند و به بخش خصوصی واگذار می کنند چطور می توانند تیم های خود را تحت پوشش و حمایت قرار دهند. این در شرایطی صورت می گیرد که تیم های شهر ری معمولا از نداشتن زمین تمرینی رنج می برند.
رمضانی در پایان خاطر نشان کرد:خواهشمندم مسوولین ورزش جوابگو باشند.چون با این رفتار که با باشگاه داران و مربیان انجام می دهند آنها را  از شهرری فراری می دهند و فوتبال این شهر که سابقه کهن در فوتبال ایران دارد رو به ذوال و نابودی می رود.

photo_2015-07-01_14-09-42

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.