آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

روز درختکاری فرصت خوبی برای آشتی با طبیعت است

 

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در این باره گفت : روز درختکاری فرصت خوبی برای آشتی با طبیعت است که همگان با کاشت یک نهال گامی در راه توسعه فضای سبز و ایجاد هوای پاک بردارند .

وی در ادامه با اشاره به استقبال از بهار در روزهای پایانی زمستان و همزمانی آن با هفته منابع طبیعی که فرصتی خوبی برای کاشت نهال است ؛ اظهار داشت : کاشت نهال و درخت در سطح شهر باقرشهر یکی از اولویت های اصلی شهرداری است تا از این طریق علاوه بر ارتقای سرانه فضای سبز، از دیگر فواید وجود و حضور گیاهان در زندگی شهری بهره مند شویم و شاهد منظره شهری سرسبزی باشیم .

شهردار باقرشهر تصریح کرد : با توجه به اهمیت پایداری عرصه های طبیعی، از همه شهروندان فهیم توقع داریم درهفته منابع طبیعی و روز درختکاری این سنت حسنه را که از نیاکان ما برجای مانده است به فرزندان خود آموزش داده و به رسم امانت داری ، در کاشتن نهال و گسترش زندگی بر این کره خاکی کوشا باشیم.

سعید استاد فرج ضمن عرض تبریک روز درختکاری به همه دوستداران طبیعت گفت : امیدواریم از این فرصت ها به نحو احسنت در راستای توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی به خوبی استفاده کنیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.