آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

روز شهردار بر شهرداران پرتلاش شهرستان ری گرامی باد 

مهدی باکری اولین شهردار شهید است که به مدت ۹ ماه تحت عنوان شهردار به شهروندان ارومیه خدمت‌رسانی کرده است و وی دوشادوش کارگران حتی در جریان آسفالت بعضی از خیابانهای شهر ارومیه مشارکت داشت، بدون آن که کارگران او را بشناسند و بدانند که شهردار است.

جوانمردی و رشادتهای شهید باکری چه در زمان خدمتش در شهرداری ارومیه و چه در جنگ تحمیلی زبانزد بود و در واقع پیشنهاد روز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار به این دلیل است که او شهرداری خدمتگزار و از خود گذشته بود. بنابراین در حقیقت با انتخاب روز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار می‌توان این نکته را به همگان به خصوص شهرداران گوشزد کرد که مسؤولیت شهرداران تنها نگهداری از شهر و توسعه آن نیست و فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی شهر نیز یکی از مهمترین وظایف آنها محسوب می‌شود.

به مناسبت  سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری  که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز شهردار نامگذاری شده است تحریریه راگانیوز این روز را به شهرداران پرتلاش شهرستان ری آقایان دکتر ناصری پور شهردار باقرشهر،مهندس نعمت زاده شهردار کهریزک ، دکتر تاجیک شهردار حسن آباد و بلاخص شهردار جدید شهر قیامدشت جناب آقای ترکاشوند  تبریک می گوید .

امیدواریم  در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای( مدظله العالی) همواره این عزیزان  در مسیر خدمت رسانی به مردم سربلند و موفق باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.