آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

روستاي ایده آل روستايی است که اهالي آن با قوانین آشنا باشند

به گزارش راگانیوز ، علی فرجی، دهيار قمصر در مصاحبه با خبرنگار سايت اطلاع رساني دهياري و شوراي اسلامي ، بزرگترین پشتوانه خود و همکارانش را در مجموعه دهياري و شورای اسلامی، اعتماد وهمراهی مردم دانست و گفت : همه ما در اين مجموعه از میان مردم هستیم ، با همین مردم بزرگ شده ایم و در کنار آنها زندگی کرده ایم . مشکلات مردم را خوب میشناسیم و با خشت به خشت روستا آشنا هستیم . قطعا همین قرابت موجب خواهد شد تا اهتمام بیشتری در سازندگی روستايمان داشته باشیم .

علی فرجی در ادامه با اشاره به  اینکه شاخصه های اصلی شهروندمداری  وقتی به اعتلا می رسد که شهروندان با حقوق خود آشنا باشند ، گفت : روستاي ایده آل روستاي است که اهالي آن با قوانین آشنا باشند و خودشان با رعایت قانون ، قانون گرایی را رشد دهند .بارها شنیده ایم که شهر ما خانه ماست . ما در سال 95 این جمله را در قمصر به عینیت و مصداق خواهیم رساند. قطعا باید آنقدر روستا ایده آل باشد که اهالي به هویت محلی خود ببالد و محیط درون خانه ای و برون محله ای بصورت یکسان برایش ارزشمند باشد. وقتی اهالي  ،روستا خود را دوست داشته باشد ، همچون خانه خود از آن مراقبت می کند . به مبلمان شهری توجه می کند و در نگهداری از آن بیشتر می کوشد . محوریت خدمت رسانی ما در سال جاری ، اعتلای شاخصه های روستايی با کمک خود اهالي خواهد بود .

وی در پایان توجه به شهدا را یکی از پشتوانه های خود و همکارانش دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم ، برگ زرین دیگری به آبادانی این روستا افزود شود و ما بتوانیم به ایده ال ترین هدفمان که همان رضایت مردم است دست یابیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.