آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رونمایی از ربات‌های 85 تیم محله شهادت شهرری

 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، منطقه 20 به‌عنوان کانون رباتیک محله‌های شهر تهران این روزها شاهد شور و نشاط فراوانی در بین کودکان و نوجوانان نخبه این منطقه است.

فرزندان غیور شهرری که در عرصه‌های مختلف علم، فرهنگ، ایثار و شهادت و از خودگذشتگی در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره از پیشتازان بودند امروز نیز خود را برای حضور مقتدرانه در عرصه رباتیک آماده کرده‌اند.

کودکان و نوجوانان منطقه 20 در حالی که منطقه در تکاپوی میزبانی سومین دوره مسابقات نهایی رباتیک جشنواره شکوفا شر تهران است با طراحی و ساخت 126 ربات، خود را برای حضوری شایسته در این دوره از مسابقات و درخشش در 10 لیگ مسابقات رباتیک مهیا می‌کنند.

فرزندان محله شهادت شهرری که سهم چشمگیری در قدرت‌نمایی منطقه 20 در سومین دوره مسابقات نهایی رباتیک جشنواره شکوفا خواهند داشت، با طراحی و ساخت 85 ربات روانه این دوره از مسابقات شدند.

آیین رونمایی از ربات‌های دست ساز کودکان و نوجوانان محله شهادت شهرری امشب با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نخبگان و مردم مومن و ولایی این محله در سرای محله شهادت شهرری برگزار شد.

فرزندان محله شهادت شهرری در گروه تیمی با عنوان «پرواز» در این دور از مسابقات شرکت می‌کنند.

کودکان و نوجوانان این محله جنوب تهران در هر 10 لیگ سومین دوره مسابقات نهایی رباتیک جشنواره شکوفا شرکت‌ کرده و به‌طور میانگین برای هر لیگ این مسابقات سه تیم را آماده و راهی مسابقات کردند.

به گزارش راگانیوز، همایش آماده‌سازی، رونمایی از لباس تیم رباتیک و معرفی روبات‌ها و قابلیت‌های آن‌ها از دیگر برنامه‌های آیین رونمایی 85 ربات دست ساز کودکان و نوجوانان محله شهادت شهرری بود.

علیرضا قدیریان مدیر سرای محل شهادت، گودرزی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری ناحیه چهار منطقه 20، رضا ایجی مدیر خانه فناوری اطلاعات محله شهادت و محمد خلیلی مربی تیم رباتیک پرواز از حاضران در مراسم بودند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.