آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس شبکه بهداشت شهرستان ری: اماکن عمومی در ایام نوروز نظارت می شوند

راگانیوز – رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از اجرای طرح بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان در ایام نوروز 93 خبر داد.

 

دکتر فاطمه تاجیک روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: هدف از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی که تا پایان تعطیلات ایام نوروز93 ادامه خواهد داشت، سلامت مواد غذایی مردم و مسافران و رعایت بهداشت از سوی این اماکن کنترل می شود.

وی گفت: تشدید نظارت بر اغذیه فروشی، رستورانها، بوفه های فروش مواد غذایی در سالن های سینما و بوستانها، مرکز بهداری و درمانگاهها و محل اسکان میهمانان و مسافران نوروزی و نانوایی ها ، در این طرح به مورد اجرا گذاشته می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری افزود: در همین رابطه و طی نوروز سال 92 تعداد 622 بازدید از اماکن عمومی شهرستان توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط این شبکه انجام شد.

تاجیک اظهارداشت: در طرح بسیج سلامت نوروزی سالجاری 46 نوبت نمونه برداری از مواد غذایی ، 170 نمونه برداری میکروبی آب و 229 بار کلرسنجی از سوی کارشناسان این شبکه در سطح اماکن مذکور انجام پذیرفت.

وی ضمن هشدار به متخلفان برای استفاده از وسایل و یا فروش موادغذایی غیربهداشتی و تاریخ گذشته ، از هموطنان خواست در مواقع برخورد و یا مشاهده با اینگونه موارد مراتب را سریعا جهت پیگیری به واحد رسیدگی به شکایات این شبکه به شماره تلفن 33883010 اطلاع رسانی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.