آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ری میزبان پنج رشته ورزشی مسابقات آینده سازان استان تهران

به گزارش راگانیوز ، مجتبی جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با بیان این مطلب افزود: جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی آینده سازان استان تهران برگزار و براساس مصوبات این جلسه شهر ری میزبانی مسابقات آینده سازان استان تهران را در رشته های شطرنج، تکواندو، ووشو، کبدی و باستانی عهده دار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات شهریور جاری در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.
جانعلی تصریح کرد: علاوه بر رشته هایی که شهر ری میزبانی آنرا برعهده گرفته، ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات آینده سازان استان تهران اعزام می شوند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری  خاطرنشان کرد: شهر ری در دو رشته ی ووشو و کبدی در بخش بانوان و در سه رشته ی تکواندو، شطرنج و باستانی در بخش آقایان میزبان ورزشکاران استان تهران در مسابقات آینده سازان می باشد.
وی گفت: مسابقات آینده سازان ورزش استان تهران به صورت منطقه متشکل از حوزه های شهر تهران (شهرری، شمیرانات، شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق)، شرق استان (پردیس، رودهن، فیروزکوه، دماوند و آبعلی)، جنوب شرق(ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا) و غرب تهران (اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، قدس و ملارد) انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.