آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زمان جشنواره فیلم کوتاه “آسمان” تا پایان مرداد ماه تمدید شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ دبیر جشنواره فیلم کوتاه ” آسمان ” در این باره گفت : باتوجه به برپایی کارگاه فیلمسازی از 28 تیرماه و نیاز به فرصت کافی برای تولید اثر توسط فیلسازان بعد ازکارگاه ، شورای جشنواره اقدام به تمدید جشنواره تا 30 مرداد ماه نمود .

وی با اشاره به موافقت شهرداری باقرشهر برای برگزاری کارگاه (ورک شاپ) فیلمسازی ،  افزود : کارگاه فیلمسازی به صورت رایگان به مدت 10 جلسه بعد ازماه مبارک رمضان  از 28 تیرماه درفرهنگسرای آفتاب برگزار خواهد شد.

باقرصمدی در ادامه اظهار داشت : استاد حمید رضا روستا ازمدرسین انجمن سینمای جوانان ایران برای تدریس درکارگاه فیلمسازی (ورک شاپ) جشنواره فیلم کوتاه ” آسمان” انتخاب شده است .

photo_2016-07-02_10-31-20

 

دبیر جشنواره فیلم کوتاه ” آسمان ” در خصوص شرایط ثبت نام در کارگاه فیلمسازی تصریح کرد : واجدین شرایط (خانم و آقا) برای حضور در این کارگاه حداقل باید15 سال سن داشته باشند و همچنین به علت محدودیت در ظرفیت برگزاری کارگاه مذکور اولویت با کسانی می باشد که زودتر ثبت نام نموده اند .

وی در ادامه با اعلام اینکه ازکلیه ثبت نام شوندگان در این کارگاه مصاحبه حضوری صورت خواهد گرفت ، تصریح کرد : افرادی که در مصاحبه پذیرفته شوند می توانند در کارگاه شرکت نمایند و  گواهی پایان دوره به کسانی داده خواهد شد که ضمن حضورمنظم درکارگاه یک فیلم کوتاه 2 دقیقه ای تولید و به مدرس کارگاه تحویل داده باشند .

دبیرجشنواره فیلم کوتاه” آسمان”نحوه ی ثبت نام درکارگاه فیلمسازی(ورک شاپ)را اعلام کرد و گفت : علاقمندان به صورت حضوری به فرهنگسرای آفتاب مراجعه ودر دبیرخانه جشنواره ثبت نام نمایندیا به صورت تلفنی با شماره 55234602-09125850274 تماس حاصل نموده  و یا از طریق تلگرام جشنواره ثبت نام نمایند.
باقرصمدی در پایان خاطر نشان کرد : امیدورایم این کارگاه و جشنواره فیلم کوتاه فرصت مناسبی برای علاقمندان به فیلمسازی باشد تا از این طریق بتوانند استعدادهای خود را شناسایی کرده و با آموزش در این زمینه به موفقیت های بسیاری دست یابند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.