آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زنگ آب و کتاب در شهرری به صدا درآمد+تصاویر

به گزارش راگانیوز، دقایقی پیش و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی زنگ آب و کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 20 به صدا در آمد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: برنامه فرهنگی، آموزشی نواختن زنگ آب و کتاب، به‌منظور آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان با حضور دانش‌آموزان رده ابتدایی مدرسه‌های بهشت و راهیان نور و معلمان و مربیان این دو مدرسه در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 20 برگزار شد.

سید مرتضی میرآبادی گفت: مروجان فرهنگی مصرف بهینه آب در این برنامه با برپایی ایستگاه فرهنگی و تبلیغات میدانی و توزیع اقلام تبلیغی _ آموزشی شامل کتاب صرفه‌جویی، تراکت الگوی مصرف، پوستر چهل روش به‌صورت چهره به چهره به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب پرداختند و الگوهای استاندارد و راهکارهای درست و صحیح مصرف را به دانش‌آموزان و معلمان و مربیان آموزش دادند.

به گزارش فارس، در گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی  برنامه مشابهی با حضور جمعی از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرری در مدرسه ابتدایی شهید قاضی طباطبایی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.