آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زورگیران مسلح در پاکدشت به دام افتادند

سردار ” عبدالرضا ناظری” در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی مراجعه فردی به پلیس مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در حاشیه محور شریف آباد “پاکدشت” به مراجع انتظامی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد، مالباختگان که برای مسافرت با خودرو شخصی در حال استراحت در حاشیه جاده محور شریف آباد بودند توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که یکی از آنها مسلح بود، مورد اخاذی و سرقت واقع شدند.

سردار ناظری خاطر نشان کرد: ماموران در تحقیقات میدانی و بررسی دوربین های مداربسته یکی از متهمان را شناسایی کردند که با ردگیری دقیق و نیز هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند مخفیگاه این متهم را در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و طی عملیات ضربتی، وی را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس، مخفیگاه متهم دوم نیز در شمال کشور شناسایی و وی نیز طی عملیات پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه گفت: از دو متهم دستگیر شده یک قبضه سلاح گرم به همراه تعدادی فشنگ، مقادیری وجه نقد و یک قبضه گوشی تلفن همراه کشف که به همراه پرونده اولیه تحویل مراجع قضائی شد.*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.