آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه غیر مجاز تولید خمیر مرغ در پاکدشت کشف شد+فیلم و عکس

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر گفت: با کسب اطلاعات و اخبار واصله مبنی بر وجود یک کارگاه غیر مجاز در اطراف شهرستان، همکاران بنده به این محل مراجعه و مشاهده کردند که مواد فاسد شدنی و ضایعات مرغ در این محل تولید و بسته بندی می شود.

سرهنگ قباد خنجری افزود:مواد غذایی غیر بهداشتی بدون هیچگونه نظارت و کنترلی در این محل تولید می شد و به برخی از کارخانجات تولید سوسیس و کالباس فروخته می شد.

وی گفت:همکاران ما با کمک دادستان و اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت شب گذشته این کارگاه را کشف کردند.

رئیس اداره دامپزشکی پاکدشت نیز که در این کارگاه غیر مجاز حضور داشت گفت:همکاران بنده در اداره دامپزشکی شهرستان طی۳ روز به صورت شبانه روزی این واحد را تحت نظر گرفتند و در نهایت با اخذ حکم قضایی از دادستان محترم و با همکاری نیروی انتظامی پاکدشت دیشب به محل ورود پیدا کردیم.

علی مقدم افزود:در بازرسی اولیه از این کارگاه غیر مجاز حدود ۶ تن محموله خمیر مرغِ تولید و بسته بندی شده که آماده ارسال بود کشف و ضبط کردیم و دو نفر از افرادی هم که در این کارگاه مشغول فعالیت بودند توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

وی گفت:در حال حاضر پرونده تکمیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

مقدم در پایان هشداری هم به افراد سودجو و متخلف که سلامت مردم را هدف قرار می دهند داد و افزود:کلیه افرادی که در ذهنشان می گذرد که با تولید مواد غذایی نا سالم سود بیشتری کسب کنند ،بدانند که اداره دامپزشکی با همکاری مراجع قضایی و انتظامی مدام آنها را رصد می کنند و به صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.