آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زورگیری یک میلیون تومانی از یک شهروند اهل ری

راگانیوز – ایام نوروز از راه رسید و سال متحول شد، اما دل برخی از انسانها و کسانی که چشمشان سیری ندارد هنوزبه دنبال مال و اموال دیگران است و همچنان در کمین برخی از شهروندان نشستن.

 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، صبح ساعت کاری را با نام خدا آغاز کردم و به قول قدیمی ها گیوه ها را ورکشیدم و برای بدست آوردن یک لقمه نان حلال، تاکسی را برداشتم دل به خیابان زدم.

بعد از دو ساعت جابجا کردن همشهریان که می خواستند برای دید و بازدید به خانه های اقوام دور و نزدیک خود بروند، در یک فرصت کوتاه به بانک مراجعه و مقداری پول برای پرداخت بدهی و اقساط ماهانه خود دریافت کردم، همین که پول را دریافت و سوار ماشین شدم، چند جوان موتورسوار با هجوم ریختند سرم و در ظرف چند ثانیه مبلغ یک میلیون تومان و گوشی تلفن همراه را بدون هیچ واهمی ربودند.

ˈمهدی کشاورزˈ به عنوان مال باخته صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان ری، اظهار داشت: این افراد که حدود چهار نفر بودند، من را از زمانی که از بانک پول دریافت کرده بودم تعقیب می کردند و در زمانی که در چهار راه فدائیان اسلام به سمت اتوبان شهید کریمی لحظه ایستادم، دقیقا ساعت ده و نیم صبح مقابل اداره گذرنامه نیروی انتظامی و در زمانی کوتاه به سراغم آمدند و با زدن ضربات چاقو به پشت سر و صورت و ایجاد درگیری فیزیک پول ها و گوشی همراهم را از داخل ماشین برداشته و به سرعت متواری شدند.

وی با بیان اینکه این افراد از مهارت بالایی برخوردار بوده و شگردشان نشان می داد که دارای سابقه نیز هستند، افزود: با اطلاع رسانی به پلیس 110و مراجعه به کلانتری 131 شهر ری با همان وضعیت جراحت حادثه، تازه متوجه شدم که اول راه است و باید خودم با وضعیت نامناسب روحی و روانی برای تشکیل پرونده در خیابان به دنبال مغازه باز برای خرید پوشه و اقدام به تهیه کپی از شکایت خود بکنم.

تصویر این گونه رفتار با یک مالباخته برای من بسیار سخت بود ولی با داشتن چهره ای خونی و مضرب شده موجب شد تا واقعیت تلخی را تجربه کنم.

به دستور پلیس برای تشخیص هویت به اداره آگاهی شهر ری مراجعه و در آنجا نیز متوجه شدم که سیستم رایانه های این اداره از برخی رایانه ها و تبلت فرزندان هم قدیمی تر بوده و با این سیستم… ؟

کشاورز اظهار داشت: زمان بسیار کند برای مالباخته گان می گذرد و افراد خلافکار به راحتی و در هر زمانی که اراده کنند برای رسیدن به نیات پلید خود در سطح شهر اقدام می کنند و متاسفانه در بسیاری از موراد نیز هیچگونه عامل بازدارنده ای برای جلوگیری از اعمال خلاف این دسته افراد وجود ندارد و از همه مهمتر سلب آسایش و آرامش مردم و اینگونه رفتارهای نابهنجار از هموطنان گرفته خواهد شد که مسوولان باید چاره کار را اساسی درمان کنند.

وی که کپی اسناد مراجعه و دستورات نیروی انتظامی را در اختیار ایرنا قرار داده گفت: حضور نیروهای گشتی در مقابل بانک ها در این موقع از ساعت روز نیز زمینه بروز اینگونه حوادث را به شدت کاهش می دهد.

همچنین تلاش خبرنگار ایرنا برای انجام مصاحبه با مسوول پرونده نیز بی نتیجه ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.