آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کاروان راهیان نور تبیین و انتقال پیام شهدا به نسل های آینده است

راگانیوز- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: حضور پر شور جوانان در کاروان های راهیان نور تبیین و انتقال پیام شهدا به نسل های آینده است.

 

سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: اعزام جوانان در قالب کاروان های راهیان نور بهترین راه انتقال پیام ارزشمند و ماندگار شهدا به جوانان است.

وی اظهار داشت: به هر میزان بتوانیم سطح کیفی برنامه های فرهنگی راهیان نور را ارتقا دهیم به طور یقین انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس نیز به راحتی برای نسل های آینده تبیین خواهد شد.

وی با اشاره به نقش روحانی و روایان نیز در بیان حقایق تاثیرگذار بوده و بایستی سعی شود افرادی که از مطالعات و فن بیان بالای برخورد هستند بیش از گذشته استفاده شود.

ابوالحسنی خاطر نشان کرد: اگر راویان و روحانیون بدرستی و با ایجاد فضایی دوستانه و دقیق با مخاطبان ارتباط بگیرند، نقش ارزشمندی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدا خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) در ادامه با تاکید بر حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از این دوران به عنوان گنج جنگ نام بردند و آن را ذخیره ای تمام نشدنی برای انقلاب اسلامی دانستند.

سرهنگ ابوالحسنی، سفرهای معنوی به مناطق عملیاتی در قالب اردوهای کاروان راهیان نور را یکی از بهترین روش ها در جهت ترویج فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.