آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سارق، صاحبخانه را زنداني كرده بود

راگا نیوز: كارمند قلابي يك مركز خيريه كه به بهانه تحويل گرفتن صندوق صدقات از خانه مردي در شهرري، او را با دست و پاي بسته در يكي از اتاق‌ها محبوس و يك دستگاه تلويزيون از خانه‌اش سرقت كرده بود، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
سارق، صاحبخانه را زنداني كرده بود

به گزارش جام‌جم، دو روز پيش مردي با حضور در كلانتري 172 شهرري عليه مردي به اتهام محبوس كردن وي در خانه و سرقت اموالش شكايت كرد.

شاكي گفت: روز حادثه مرد جواني به در خانه‌مان آمد و ادعا كرد كارمند يك مركز خيريه است و براي جمع‌آوري صندوق صدقات آمده است. براي آوردن صندوق به خانه بازگشتم كه ناگهان آن مرد وارد خانه شد.

شاكي اضافه كرد: او در حالي كه قمه‌اي در دست داشت، با دسته آن ضربه‌اي به سرم زد و سپس با پارچه‌اي دست و پا و دهانم را بست و مرا در اتاقي زنداني كرد.

سارق كيف، اموال دزدي را جا گذاشت

وي يادآور شد: يك ساعت بعد وقتي به سختي دست و پايم را باز كرده و از اتاق خارج شدم؛ مشاهده كردم اثاثيه خانه به‌هم ريخته و تلويزيون خانه‌مان سرقت شده است. سراسيمه از پله‌ها پايين آمدم تا ببينم كسي سارق را موقع فرار ديده يا نه؛ كه متوجه شدم يك ساك در راه پله‌ها جامانده است.

شاكي ياد آور شد: آن ساك حاوي چند دست لباس، مقداري لوازم آرايشي، مدارك هويتي چند مرد و دو دست قاشق و چنگال بود كه مطمئن شدم همگي اموال مسروقه است و آن را به مركز پليس آوردم. 

بنا بر اين گزارش، با تشكيل پرونده‌اي تحقيقات پليس براي دستگيري مرد سارق آغاز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.