آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سارقان در كمين زنان مسافر

 

 

راگا نیوز: مردي كه به بهانه جا‌به‌جايي مسافر با همدستي دختر عمه‌اش، با زور و تهديد چاقو، اموال زنان و مردان مسافر را در شهرري سرقت مي‌كرد، از سوي ماموران پايگاه نهم پليس آگاهي تهران دستگير شد و همدستش تحت تعقيب قرار گرفت.
سارقان در كمين زنان مسافر
 
به گزارش  راگا نیوز به نقل ازجام‌جم، چندي پيش زن جواني با حضور در پايگاه نهم پليس آگاهي تهران در شهرري، عليه يك زن و مرد به اتهام سرقت اموالش شكايت كرد.

 

شاكي گفت: روز حادثه براي رفتن به خانه‌ام سوار يك خودروي پرايد شدم كه زن جواني هم در صندلي عقب آن نشسته بود. راننده در ميانه راه به بهانه اين‌كه خيابان بعدي در حال تعمير است، تغيير مسير داد. پس از طي مسافتي متوجه شدم او به سمت حومه شهرري در حركت است. با ظنين شدن به راننده، خواستم از خودرو پياده شوم كه وي خودرو را در حاشيه جاده متوقف كرد و زن مسافر با تهديد چاقو از من خواست سر جايم بنشينم. سپس راننده هم چاقويي را به سمتم گرفت و هر دو به زور پول، طلا، كارت اعتباري و كيفم را دزديدند.

شاكي يادآور شد: خواستم از دست آنها فرار كنم كه زن و مرد سارق با چاقو راهم را سد كرده و بشدت كتكم زدند و مرا به زور سوار خودروكردند و پس از طي مسافتي از خودروي در حال حركت به بيرون انداخته و متواري شدند. در آن شرايط به كمك سرنشينان يك خودرو به بيمارستان انتقال يافتم. با اطلاعات به دست آمده از شاكي، چهره‌نگاري رايانه‌اي از سارقان انجام و جستجو در اين باره آغاز شد تا اين كه زنان و مردان ديگري هم با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي را ارائه كردند.

در تحقيق از اين شاكيان معلوم شد، يك زن و مرد سارق اموال آنها را نيز با زور و تهديد چاقو و قمه سرقت كرده‌اند. در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد، تصاوير رايانه‌اي به دست آمده از اين سارقان، شباهت بسياري به دو متهمي دارد كه پليس در تعقيب آنهاست.

با به‌دست آمدن اين سرنخ، مشخصات ظاهري متهمان فراري و خودروي آنها در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت و جستجوي پليس براي دستگيري دزدها ادامه يافت تا اين كه چند روز پيش زني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و خبر داد در دام يك زن و مرد سارق كه سرنشينان يك خودروي پرايد بودند، گرفتار و اموالش سرقت شده است.

در پي اين اطلاع، ماموران انتظامي به محل سرقت در حومه شهرري اعزام و در گفت‌وگو با مالباخته متوجه شدند، او نيز در دام همان زن و مرد سارقي گرفتار شده، كه پليس در تعقيبشان است بنابراين، ماموران با جستجوي خيابان‌هاي منتهي به محل حادثه، خودروي دزدهاي فراري و راننده آن را كه همان سارق تحت تعقيب پليس بود، شناسايي و دستگير كردند.

متهم با انتقال به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران در شهرري، در بازجويي ادعا كرد بي‌گناه است، اما در مواجهه حضوري با مالباختگان، از سوي آنها شناسايي شد.

به اين ترتيب متهم اعتراف كرد با همدستي دخترعمه‌اش، دزدي‌هاي خشن سريالي را در شهرري و حومه آن مرتكب شده است.

شاكي با اشاره به نحوه دزدي‌هايشان گفت: چندي پيش كه از زندان آزاد شدم، دزدي‌هايم را از سر گرفتم و اين بار از دخترعمه‌ام خواستم با من همدست شود كه پذيرفت.بنابراين او به‌عنوان مسافر در صندلي عقب خودرويم مي‌نشست تا اعتماد زنان و دختران جوان جلب و آنها سوار خودرويم شوند.

متهم اضافه كرد با اين ترفند، مسافران را به حومه شهر و حاشيه جاده منتقل كرده و به كمك همدستم ـ دخترعمه‌ام ـ با تهديد چاقو و قمه، پول، طلا و اموالشان را سرقت مي‌كرديم.

بنا بر اين گزارش، در پي اعتراف متهم، جستجو براي دستگيري همدست فراري وي آغاز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.