آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : شهرداری باقرشهر با آمادگی کامل به استقبال برف و سرما می رود .

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ضمن بیان این مطلب افزود: یا شروع فصل زمستان و همزمان با بارش برف ، ستاد برف روبی باقرشهر فعالیت خود را با تمام امکانات آغاز کرد.
شهردار باقرشهر : شهرداری باقرشهر با آمادگی کامل به استقبال برف و سرما می رود .شهردار باقرشهر ادامه داد : با توجه به شرایط منطقه و تردد خودروهاي عبوري به سمت استانهاي جنوبي و زائرين اهل قبور ، ضمن آمادگی سایت های برف روبی و آماده باش بیش از 100 نیروی برف روب ، 12 مخزن شن جهت دپوی شن و نمك جانمایی شده است تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد.
 
سعادتمند تصریح کرد: به منظور تسریع در ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمان بارش برف تمام تجهیزات مذکور به همراه نیروی انسانی موردنیاز در ایستگاه های برف روبی ، بلوار غدیر ، خیابان ها و معابر شهر استقرار یافته اند تا در این مدت با حداقل زمان ممکن به محل اعزام شوند.
شهردار باقرشهر ضمن اشاره به اجرای لایروبی انهار در سطح معابر شهر تاکید کرد: در این طرح علاوه بر بازدید و رفع نواقص دریچه و سنگدال های رو بسته و اصلاح شیب سطوح آبگیر و جلوگیری از ایستایی آب ، به طور مستمر از وضعیت مسیل ها بازدید خواهد شد تا در زمان بارش برف و باران ضمن جلوگیری از طغیان احتمالی آنها، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از هرگونه مشکل صورت پذیرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.