به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مرادی با اعلام این خبر گفت : در واحد 137 امور به صورت سنتی انجام می گرفته است در همین راستا قرار بر این می باشد طی 20 روز آینده این واحد به صورت اتوماسیون و مکانیزه در جهت تسهیل امور مردی کار خود را ادامه دهد .
وی با بیان اینکه یکی از اهداف واحد 137 شهرداری باقرشهر افزایش بهره وری و پاسخ به مشکلات شهروندان است ، افزود : در نظر داریم با ایجاد و راه اندازی این نرم افزار مکانیزه پاسخ دهی به امور شهروندان را سرعت داده و به آنها رسیدگی کنیم .
مسئول واحد 137 شهرداری در خصوص کارایی این نرم افزار اظهار داشت : شهرندان باقرشهر می تواند در صورت مشاهده هر گونه مشکل در سطح شهر باقرشهر با سامانه 137 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند ، سپس این نرم افزار به طور خودکار با ارسال پیامک واحد و مسئول مربوطه را از وجود مشکل مطلع می کند و مسئول ذیربط وظیفه دارد طی چند ساعت درصدد رفع مشکل برآید و در آخر حل مشکل از طریق پیامک به شهروند اطلاع رسانی می شود .
مرادی در ادامه افزایش میزان مشارکت های مردمی و تاثیر آن در به حداقل رساندن مشکلات شهروندی را از مزایا این سیستم مکانیزه عنوان کرد و گفت : واحد 137 با هدف دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری قرار است طی چند روز آینده راه اندازی شود .
وی تصریح کرد : شهروندان از طریق این سامانه می توانند در خصوص حل مشکل خود به مسئول مربوطه امتیاز دهی کنند و ما در پایان هر ماه امتیازات را درخصوص ارزیابی واحدهای مختلف شهرداری خدمت شهردار محترم باقرشهر ارسال می نماییم .
مرادی در پایان با اشاره به گستردگی موضوعات قابل رسیدگی از طریق واحد 137 بیان کرد: موضوعاتی با سرفصل خدمات شهری و عمرانی ، فضای سبز و ترافیک و زیباسازی و … از جمله مسائل قابل رسیدگی از طریق این مرکز می باشد.