آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سایت اینترنتی مرکز ری شناسی منطقه 20 راه اندازی شد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از افتتاح آزمایشی سایت جامع مرکز ری شناسی خبرداد.

به گزارش روزشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه بیست تهران، ˈبرومند نامداریˈ معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و اقتصادی شهرری ازمهمترین اولویت های مدیریت شهری برشمرد واظهار داشت: آشنایی با تاریخ ری در دوره های مختلف باستانی و معاصر، آثار تاریخی و مذهبی و دسترسی به مقالات، پژوهش ها و پایان نامه های مرتبط با این شهر مذهبی و تاریخی از مهمترین بخش های سایت اینترنتی مرکز ری شناسی است که همزمان با روز بزرگداشت زکریای رازی به صورت آزمایشی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات و تصاویر 170 نقطه تاریخی شهرری در سایت ری شناسی موجود است، افزود: تمامی شهروندان با ورود به این سایت می توانند از طریق تور مجازی ری گردی که شامل تصاویر تاریخی و مذهبی ری از جمله حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و برخی از مراکز فرهنگی و تاریخی آشنا شوند.

وی به کتابخانه تخصصی سایت ری شناسی که مشتمل بر کتاب های قدیمی و نسخه های خطی و تاریخی است اشاره کرد و گفت: پژوهشگران و دانشجویان علاوه بر استفاده از این امکانات علمی می توانند با شرکت در تالار گفت وگو و ثبت نقطه نظرات، با اساتید و خبرگان این فن به تبادل اطلاعات بپردازند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست، فعالیت مرکز ری شناسی را در راستای معرفی شهرری مثبت ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه های دائمی کتاب با تخفیف 50 درصد و صنایع دستی، فعالیت خانه سلامت زائر از دیگر بخش های این مرکز است.

همچنین، برپایی نمایشگاه های هنری و آموزشی، تورهای ری گردی و گردشگری، موزه مردم شناسی و… از جمله برنامه هایی است که در مناسبت های مختلف از سوی مرکز ری شناسی انجام می شود.

مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در شهر ری، ضلع غربی میدان شهید مدرس واقع و شهروندان علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه بهره گیری از خدمات فرهنگی آن می توانند با شماره 55972118 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.