آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرهنگ پاسدار دکتر حسینی : بسیج یک سازمان بی ادعا است

به گزارش راگانیوز ؛ سرهنگ پاسدار دکتر حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما گفت :بسیج یک سازمان بی ادعا است و بسیجیان برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) بی ادعا و با انگیزه خدمت رسانی می کنند .

فرمانده بسیج حوزه ۴۵۱ باقرشهر در ادامه افزود : بسیجیان بدون هیچ توقع مالی وقت خود را برای حفظ اسلام و دستاوردهای انقلاب صرف می کنند و با انگیزه اصلی خدمت رسانی هر چه که در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند و این گونه تا اکنون توانسته اند اصالت خود را حفظ نمایند .

وی در خصوص برنامه های فرهنگی متنوع همزمان با هفته بسیج در باقرشهر اظهار داشت : برگزاری مراسم سخنرانی در مدارس یکی از برنامه های هفته بسیج است که در این سخنرانی به معرفی بسیج و بسیجیان دلاور به نسل جوان خواهران و برادران می پردازیم تا دانش آموزان با شرایط بسیجی شدن بیشتر آشنا شوند .

سرهنگ پاسدار دکتر حسینی با اشاره به فرمایشات رهبری (مدظله العالی) در خصوص بسیج ، گفت : طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب آحاد مردم بسیجی هستند و هرکسی که انقلابی است ، اسلام و شهدای اسلام را قبول دارد در زمره بسیجیان قرار می گیرد که ما سعی نموده ایم این مباحث مهم را به نسل جوان گفته تا پس از سازماندهی شدن کارت بسیج را دریافت نمایند .

فرمانده بسیج حوزه ۴۵۱ باقرشهر در خصوص وظایف بسیج چنین گفت : بسیج در دروان جنگ به صورت نظامی وظایف مهمی داشته است و پس از اتمام جنگ این وظایف و عملکرد به شکل دیگری در قالب اجتماعی ، فرهنگ ، اقتصادی و از همه مهمتر جنگ نرم ادامه یافته که بر بسیجیان واجب است تا با ترفندهای دشمن که همان جنگ نرم نام دارد آشنا شوند و برای حفظ دین و سرزمین خویش بجنگند .

وی از برنامه های هفته بسیج سخن گفت و یادآور شد : همزمان با هفته بسیج دیدار از خانواده معظم شهدا و خانواده شهدای مدافع حرم به ویژه مدافع حرم فاطمیون که شهدای بزرگوار افغانستانی در باقرشهر هستند بازدید به عمل آمده است تا علاوه بر دلجویی از این خانواده های گرانقدر با آنان احساس همدردی شود .

برگزاری مسابقات ورزشی (تنیس روی میز) ، برنامه کوهپیمایی ،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و بستر سازی در خصوص افتتاح پایگاه جدید بسیج از دیگر برنامه های هفته بسیج است که توسط پایگاه بسیج ۴۵۱ باقرشهر صورت گرفته است .

سرهنگ پاسدار دکتر حسینی در پایان اظهار داشت : نهضت عضوگیری بسیج  یکی از مهمترین برنامه های هفته بسیج است که این کار در تمامی مساجد باقرشهر انجام می شود تا مردم بتوانند به راحتی در این نهاد مردمی عضو شوند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.