آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرپرست استانداری تهران از احداث پارک بزرگ بانوان در ورامین خبر داد

به گزارش راگانیوز ، شکرالله حسن‌بیگی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با نخبگان فعالانه اجتماعی جوانان که در سالن اجتماعات فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار داشت: در همه کارگروه‌هایی که در استانداری تهران تشکیل می‌شود، دو نفر مشاور جوانان در کارگروه‌ها حضور پیدا خواهند کرد تا نظرات و راهکارهای خود را درکارگاروه های تخصصی ارائه کنند.

وی به انتخاب مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: انتخاب بیش‌ از حد مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی خلاف مقررات و در صورت انتخاب بیش‌ازحد مجاز دستگاه نظارتی به عوامل اجرایی اخطار می‌دهند که نمی‌توان فرد را جایگزین کرد.

حسن‌بیگی بیان داشت: استفاده از ظرفیت‌های جوانان باعث پیشرفت منطقه می‌شود و تشکیل کارگروه جوانان در شهرستان ورامین از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید اجرا شود.

سرپرست استانداری تهران اظهار کرد: ۱۲ آذرماه روز معلولین را خدمت همه معلولان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در استان تهران وضعیت و مبلمان شهری به‌گونه‌ای باشد که به‌راحتی تردد و رفت آمد برای معلولین انجام شود.

حسن‌بیگی افزود: طی مذاکراتی که در کارگروه‌های تخصصی داشته‌ایم، پارک بانوان در شهرستان ورامین احداث خواهد شد و در این پارک بازارچه مخصوص صنایع‌دستی برای زنان احداث می‌شود.

وی در ادامه افزود: سالن سرپوشیده‌ای در پارک ۱۵ خرداد ورامین به‌زودی افتتاح خواهد شد و اولویت اصلی و فعالیت مجموعه ورزشی با بانوان است و باید در اختیار بانوان قرار گیرد.

سرپرست استانداری تهران ادامه داد: یکی از مشکلات شهرستان ورامین معتادان متجاهر است که به‌زودی در این شهرستان مرکزی به مساحت ۳ هزار متر ساخته خواهد شد و هزینه و اعتبارات آن توسط شرکت همراه اول ساخته می‌شود.

حسن بیگی تأکید کرد: در استان تهران و شهرستان‌های استان تهران هیچ مدیر اداره‌ای حق شکایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران را ندارند و هرکسی که بخواهد از اصحاب رسانه در استان شکایت کند، باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد و موضوع شکایتان در فرمانداری‌ها مطرح و رفع شود.

*اعتبار ۴ میلیاردی برای احداث بیمارستان ورامین تخصیص یافت

حسین کاغذلو، فرماندار شهرستان ورامین نیز در این نشست نیز گفت: در سه ماه گذشته طی اقداماتی که در شهرستان انجام‌شده این است که مرکز نوآوری در شهرستان ورامین احداث می‌شود و اعتبارات آن تهیه‌شده و در بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این مرکز برای نخبگان شهرستان تدارک دیده‌ شده تا طرح‌ها و برنامه‌های خود را در این مرکز به‌صورت تحقیقاتی انجام دهند.

فرماندار ورامین در خصوص بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی این شهرستان تصریح کرد: اعتبار چهار میلیارد تومانی برای این بیمارستان تخصیص داده‌ شده است و اقدامات عمرانی آن به‌زودی آغاز خواهد شد؛ چراکه مصوبات و اعتبارات آن در سازمان برنامه به بودجه مصوب شده است.

کاغذلو در ادامه به بحث فرهنگسرا اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد مشکل تخلیه فرهنگسرای ورامین حل‌شده و تعدادی از پلیس‌های تخصصی فرهنگسرا را تخلیه کرده‌اند و طی دیداری که با وزیر ارشاد داشتیم دستور تخلیه داده شد و صحبت آن با فرمانده ناجا در کشور انجام‌شده و در حال تهیه مکانی هستیم تا راهور از فرهنگسرا خارج شود که این مرکز به‌زودی تحویل جامعه فرهنگ و هنر می‌شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در فرهنگسرا پلیس راهور مستقر است و این پلیس هم به‌زودی محل را تخلیه خواهند کرد.

فرماندار ورامین گفت: دشت ورامین از سرزمین‌های حاصل خیر استان تهران و در حوزه کشاورزی برنامه‌ریزی خوبی صورت رفته است که در جهت اشتغال و کارآفرینی وام‌های خوبی در این حوزه اختصاص داده شد.

گفتنی است، در پایان این نشست، از نخبگان جوان شهرستان ورامین با حضور سرپرست استانداری تهران تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.