آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سفر رئیس جمهور به ری فصل جدیدی در شکوفایی اقتصادی ری بود

خبرگزاری فارس: سفر رئیس جمهور به ری فصل جدیدی در شکوفایی اقتصادی ری بود

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌اله جمالی‌پور امشب در شورای اداری شهرستان ری که با حضور استاندار تهران و مسئولان، نخبگان و فرهیختگان این شهرستان در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی ری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، سفر رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان ری را مورد اشاره قرار داد و گفت: سفر رئیس دولت یازدهم به شهرستان ری خیرات و برکات زیادی برای این خطه به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اختصاص 432 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان ری گفت: این اعتبار تا پایان سال 95 به شهرستان ری تخصیص می‌یابد و سبب ایجاد فصل جدیدی در شکوفایی اقتصادی این شهرستان شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: رئیس جمهور در این سفر برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف شهرستان ری اجرای 12 طرح مهم را برای این شهرستان وعده داد.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور در این سفر چهار طرح بزرگ اقتصادی و زیربنایی را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد، گفت: از این میان سه طرح به وزارت صنعت، معدن و تجارت و طرح دیگر مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است.

جمالی‌پور با اشاره به سامانه نوین آبیاری شهرستان ری عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که با سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید طرح سامانه های نوین آبیاری (تحت فشار) بود که این طرح متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است که در 880 هکتار اجرا شد.

انتخابات فرصتی عظیم برای جمهوری اسلامی ایران است

معاون استاندار تهران با تاکید بر وحدت و همدلی ملت ایران عنوان کرد: انتخابات فرصتی عظیم برای جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران در سایه حفظ وحدت می‌تواند انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری برگزار کند.

جمالی‌پور ضمن قدردانی از استقبال پرشور مومن و خداجوی شهرستان ری از کاروان تدبیر و امید تصریح کرد: مدیران و خبرنگاران شهرستان ری برای برگزاری و انعکاس آبرومندانه سفر رئیس جمهوری به ری تلاش‌های زیادی کردند که شایسته قدردانی است.

به گزارش فارس، چهارمین شورای اداری شهرستان ری با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، هدایت‌اله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، مدیران ادارات، بخشداران و برخی دیگر از مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.