آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حماسه‌آفرینی مردم در 7 اسفند، نظام را بیمه و توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: حماسه‌آفرینی مردم در 7 اسفند، نظام را بیمه و توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش راگانیوز ، سید حسین هاشمی عصر امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان ری با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با حضور حداکثری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت غیور و بصیر ایران اسلامی هفتم اسفند ماه با خلق حماسه‌ای دیگر بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

استقبال مردم ری از رئیس‌ جمهور باشکوه بود/ارتباط بین مردم و مسئولان نظام بی‌نظیر است

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم ری از رئیس جمهور گفت: دیدار رئیس جمهور با مردم نشانگر ارتباط بین دولت و ملت است و دشمن هرچه تلاش کند نمی‌تواند ارتباط بین دولت و ملت را از بین ببرد.

استاندار تهران با بیان این‌که ارتباط بین مردم و مسئولان نظام بی‌نظیر است، افزود: همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشتاق هستند با مردم ملاقات داشته باشند اما مشغله بسیار زیاد مسئولان بعضاً مانع این دیدارها می‌شد.

اختصاص 432 میلیارد تومان برای پروژه‌های شهرستان ری/این اعتبار در کل کشور بی‌نظیر است/ری جایگاه ویژه‌ای دارد

هاشمی از اختصاص 432 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی شهرستان ری خبر داد و گفت: تخصیص این اعتبار نشانگر جایگاه ویژه ری است.

وی با بیان این‌که تمام مسئولان شهرستان ری در این سفر سنگ تمام گذاشتند، عنوان کرد: مردم همواره خادمان خودشان را در سرما و گرما استقبال می‌کنند.

70 درصد آب شرب سد ماملو به ری اختصاص یافت

استاندار تهران بیان داشت: رئیس جمهور در این سفر از سد ماملو بهره‌برداری کرد و با افتتاح این پروژه 70 درصد آب شرب آن به ری اختصاص و 15 درصد آن به شهرستان پاکدشت و 15 درصد دیگر آن به شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران تخصیص یافته است.

وی کیفیت آب را یکی از معضلات بزرگ جنوب تهران خواند و گفت: تخصیص 70 درصد از آب شرب سد ماملو به شهرستان ری بسیار عالی است زیرا کیفیت آب از معضلات بزرگ ری است.

سیاست اصلی دولت حفاظت از محیط زیست است/95 درصد کشاورزان توصیه‌ها در ارتباط با جلوگیری استفاده از آب‌های کم کیفیت را عملی کردند

هاشمی با بیان این‌که سیاست اصلی دولت در شهرستان‌های استان تهران حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: 95 درصد کشاورزان توصیه‌ها در ارتباط با جلوگیری استفاده از آب‌های کم کیفیت را عملی کردند.

وی با بیان این‌که طرح آبفای استان تهران به شورای عالی آب و فاضلاب ارسال شد، گفت: طرح‌های 146 کشور جهان که بالغ بر 11 هزار طرح بود به این شورا ارائه شده که از این بین 15 طرح به‌عنوان بهترین و سازگارترین طرح در ارتباط با محیط زیست برگزیده شد که طرح استان تهران یکی از این طرح‌ها بود و در بین آن‌ها سه طرح به‌عنوان طرح برگزیده انتخاب شد که استان تهران یکی از سه طرح برگزیده بود.

سال دوم دولت دوازدهم کیفیت آب استان تهران بهبود می‌یابد

استاندار تهران بیان داشت: تا پایان دولت یازدهم بخش عمده‌ای از طرح کیفی سازی آب شرب تهران به اتمام می‌رسد و بخشی از آن نیز تا دو سال نخست دولت دوازدهم به پایان می‌رسد و پس از این مدت دیگر در تهران آب آلوده نخواهیم داشت و کیفیت آب تهران افزایش می‌یابد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر صنعت پوشاک یکی از پر درآمدترین صنعت‌ها در دنیا است، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در استان تهران رونق صنعت پوشاک است زیرا هم یک صنعت پاک است و هم در بحث اشتغال کمک فراوانی به جامعه ما می‌کند.

نوسازی پالایشگاه‌ها با آغاز برجام

هاشمی افزود: در ارتباط با رونق صنعت پوشاک مذاکرات خوبی صورت گرفته است و به محض این‌که برجام انجام شود تمام صنایع و پالایشگاه‌ها شروع به نوسازی می‌کنند تا آلاینده‌ها وارد محیط نشوند.

وی انباشت زباله‌ها تهران در کهریزک را نیز یکی از معضلات شهرستان ری برشمرد و خاطرنشان کرد: به سه شکل می‌توان زباله‌ها را سامان داد که نخست ایجاد کمپوست است که زباله‌ها به کود تبدیل می‌شود برای بخش کشاورزی و دومین راه سوزاندن زباله‌ها و تولید انرژی از آن‌ها است و راه سوم دفن بهداشتی زباله‌ها است.

دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورود زباله‌سوزها و تصفیه آب

استاندار تهران با اشاره به ورود زباله‌سوز به کشور عنوان کرد: به‌ تازگی دستگاه‌های زباله‌سوز به کشور وارد شده است و باید این امر در کشور گسترش یابد و سرمایه‌گذارانی ک در این حوزه ورود پیدا کنند مورد حمایت دولت هم قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در حوزه تصفیه آب نیز اگر سرمایه‌گذاری مایل به سرمایه‌گذاری در این زمینه باشد با حمایت دولت می‌تواند این مهم را دنبال کند و بخشی از آب تصفیه شده سهم دولت و بخش دیگر از آن سرمایه‌گذار است و بعضاً دولت آمادگی این را دارد که سهم سرمایه‌گذار را نیز خریداری کند.

ایجاد شهرک «های‌تک» با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان ری

هاشمی با بیان اینکه ایرانیان هر جای دنیا که بروند به زادگاه خود تعلق خاطر دارند، گفت: فرمانداری ری می تواند با اعلان فراخوان، سرمایه داران اهل شهرستان ری و حتی سرمایه گذاران خارجی را به سمت سرمایه گذاری در شهرستان جذب کند.

وی ایجاد شهرک «های تک» با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ساماندهی زباله‌های تهران به شیوه تولید کمپوست و زباله سوزی و شهرک تولید پوشاک را از جمله طرح‌های مهمی ذکر کرد که در سفر اخیر رئیس جمهوری به شهرستان ری مورد توجه ویژه دولت قرار گرفت.

امنیت انتخابات وظیفه ذاتی و اصلی وزارت کشور و استانداری است/ نماینده‌ای خوب است که بتواند یک قانون‌گذار و ناظر خوب باشد

استاندار تهران با بیان این‌که مسئله وحدت سهم بسزایی در حفظ نظام داشته است، بیان داشت: آنچه تاکنون نظام را نگه داشته است، وحدت میان دولت و ملت بوده است و این بحث در فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بسیار مورد تاکید است.

وی ادامه داد: باید اختلاف سلایق را کنار بگذاریم پنج انگشت با وجود تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند زمانی تاثیرگذار هستند که به‌صورت یک مشت در می‌آیند.

هاشمی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان قسم خورده بسیاری دارد و تاکنون تنها چیزی که می‌تواند توطئه‌های شوم آن‌ها را خنثی کند وحدت میان ملت ایران است.

وی با تاکید بر این‌که باید یکدیگر را تحمل کنیم، افزود: باید همواره از تخریب یکدیگر بپرهیزیم، تخریب معنا ندارد زیرا ما همه از هر حزب و گروهی هم باشیم در یک کشتی قرار داریم.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: با قدرت می‌گویم امنیت انتخابات وظیفه ذاتی و اصلی وزارت کشور و استانداری است، نماینده‌ای خوب است که بتواند یک قانون‌گذار و ناظر خوب باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.